מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אחרי חודשיים של התמדה בטיפולRustCag12/08/2010
שלום.
אני בת 21 ואובחנתי כחולת היפוטיטיס סי לפני 7 חודשים.
למרות שתפקודי הכבד הראו שמצבו מצויין החלטתי להתחיל את הטיפול ברבטול ופאג אינטרפרון.
לאחר חודשיים בלבד של התמדה מוחלטת בטיפול, הפסקתי לקבל אישור תרופתי מן המוקד.
לא נאמר לי מדוע אף שנשלחו אליהם בקשות רבות מן הרופא המטפל שלי וטלפונים רבים מרופאת המשפחה, הכל הוביל לתשובה אחת שעליי לשלוח אליהם בקשה (?).
כעת, 5 חודשים אחרי דומיה וחוסר מענה על שאלותיי, גסטרואנטרפולוג בדק את בדיקות הדם שלי ואמר שכנראה האישור הופסק מכיוון שלפני הטיפול, מדד הווירוס עמד על 0.0890, וכעת הוא על יותר מ90 אלף, ועל כן זו היא הוכחה לכך שהטיפול לא עובד.
כפי שהבנתי, לאחר שלושה חודשים של טיפול בודקים את המדד ואם הטיפול לא עובד אז מפסיקים אותו. לא הגעתי לחודש השלישי...
יש לי בעצם שתי שאלות:
א. המשקל שלי תקין, רמת הוירוס היה נמוך, הכבד נראה תקין, ועברתי לחיים בריאים יותר: לא שותה אלכוהול, ואוכלת אוכל בריא יותר. מה אם כך יכולה להיות הבעיה?
ב. מדוע הופסק האישור ממוקד אישורי התרופות אחרי חודשיים בלבד?
אני מצטערת על הודעה ארוכה כל כך אבל אני בקושי מקבלת תשובות מכל גורם אחר,
הייתי גיבורה והתמודדתי עם תופעות לוואי קשות מאוד ואף הזרקתי לעצמי את הזריקה.
זה לא קל לחלות בגיל כזה כשעליך לפרנס את עצמך בעבודות מלצרות (2! בבת אחת).
כעת לפתע אסור לי לרפאות את עצמי ולאט לאט אני מאבדת תקווה.
אשמח לקבל תשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בהפטיטיס C
פרופ` אלי צוקרמן15/08/2010אי מבין שמדובר בגנוטיפ 1 גם אם לא ציינת זאת. אכן הקביעה הסופית להפסקת טיפול היא לאחר 12 שבועות אולם אם לאחר חודשיים אין כל תגובה אז המשמעות היא דומה ואין טעם להמשיך את הטיפול. גם אם את לא שותה אלכוהול ומשקלך תקין (סיבות הקשורות בחולה), ישנן סיבות הקשורות בנגיף עליהן אין לנו שליטה ובחלק מהמקרים אין תגובה לטיפול. אם הטיפול נלקח כפי שצריך ללא "פספוסים", מציע לחכות על מנת להיכלל במחקרים עם תרופות חדשות בנוסף לטיפול הקיים שמשפרות את התגובה באופן ניכר או לחכות עד שיושרו תרופות חדשות (לא לפני 2012).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

