אחרי חודשיים של התמדה בטיפול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אחרי חודשיים של התמדה בטיפול
    RustCag
    12/08/2010

    שלום.
    אני בת 21 ואובחנתי כחולת היפוטיטיס סי לפני 7 חודשים.

    למרות שתפקודי הכבד הראו שמצבו מצויין החלטתי להתחיל את הטיפול ברבטול ופאג אינטרפרון.
    לאחר חודשיים בלבד של התמדה מוחלטת בטיפול, הפסקתי לקבל אישור תרופתי מן המוקד.
    לא נאמר לי מדוע אף שנשלחו אליהם בקשות רבות מן הרופא המטפל שלי וטלפונים רבים מרופאת המשפחה, הכל הוביל לתשובה אחת שעליי לשלוח אליהם בקשה (?).

    כעת, 5 חודשים אחרי דומיה וחוסר מענה על שאלותיי, גסטרואנטרפולוג בדק את בדיקות הדם שלי ואמר שכנראה האישור הופסק מכיוון שלפני הטיפול, מדד הווירוס עמד על 0.0890, וכעת הוא על יותר מ90 אלף, ועל כן זו היא הוכחה לכך שהטיפול לא עובד.
    כפי שהבנתי, לאחר שלושה חודשים של טיפול בודקים את המדד ואם הטיפול לא עובד אז מפסיקים אותו. לא הגעתי לחודש השלישי...

    יש לי בעצם שתי שאלות:

    א. המשקל שלי תקין, רמת הוירוס היה נמוך, הכבד נראה תקין, ועברתי לחיים בריאים יותר: לא שותה אלכוהול, ואוכלת אוכל בריא יותר. מה אם כך יכולה להיות הבעיה?

    ב. מדוע הופסק האישור ממוקד אישורי התרופות אחרי חודשיים בלבד?

    אני מצטערת על הודעה ארוכה כל כך אבל אני בקושי מקבלת תשובות מכל גורם אחר,
    הייתי גיבורה והתמודדתי עם תופעות לוואי קשות מאוד ואף הזרקתי לעצמי את הזריקה.
    זה לא קל לחלות בגיל כזה כשעליך לפרנס את עצמך בעבודות מלצרות (2! בבת אחת).
    כעת לפתע אסור לי לרפאות את עצמי ולאט לאט אני מאבדת תקווה.

    אשמח לקבל תשובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בהפטיטיס C

    פרופ` אלי צוקרמן
    15/08/2010

    אי מבין שמדובר בגנוטיפ 1 גם אם לא ציינת זאת. אכן הקביעה הסופית להפסקת טיפול היא לאחר 12 שבועות אולם אם לאחר חודשיים אין כל תגובה אז המשמעות היא דומה ואין טעם להמשיך את הטיפול. גם אם את לא שותה אלכוהול ומשקלך תקין (סיבות הקשורות בחולה), ישנן סיבות הקשורות בנגיף עליהן אין לנו שליטה ובחלק מהמקרים אין תגובה לטיפול. אם הטיפול נלקח כפי שצריך ללא "פספוסים", מציע לחכות על מנת להיכלל במחקרים עם תרופות חדשות בנוסף לטיפול הקיים שמשפרות את התגובה באופן ניכר או לחכות עד שיושרו תרופות חדשות (לא לפני 2012).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו