מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- טיפול ל הפטיטיס Cו.י.10/01/2011
שלום, אני בן 35 בריא וללא סימנים נראים של המחלה, ממש במקרה לגמרי גילו אצלי הוירוס הנ"ל - הובחן אצלי סוג 1B , עם ספירה של 1700000 יח' למ"ל בדם ואם ALT טיפה גבוה מנורמה כ- 50, עברתי ביופסיה והנזק הוא מינימאלי עד מתון לכבד ללא סימנים של פיברוזיס, ככל הנראה הוירוס נמצא אצלי מעל 20 שנים כי עליתי ארצה ב-1990 מבריה"מ.
האם כדאי ושווה לי להתחיל טיפול בתרופות ? (לאור העובדה שהיתה אצלי היסטוריה של ירידת טרומבוציטים משמעותית לכ-18 אלף טסיות בגיל 16 ).
בזמנו קבלתי טיפול ומאז הרמות של טרומבוציטים כמעט בנורמה בסביבות 100000.
או ש במקרה כזה עדיף לעשות מעקב שוטף ואחרי רמת הוירוס ורמות האינזימים בכבד ?
ולחכות להופעת אולי תרופות/טיפולים יותר ידיודתיים / יעילים וכו' ?
אודה מאוד להתייחסותכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול ל הפטיטיס C - תגובה
פרופ` אלי צוקרמן12/01/2011שלום רב
הטיפול בשנים בקרובות לHCV יכלול בכל מקרה גם אינטרפרון וריבוירין. אכן, אם קיימת מחלת כבד קלה /מינימלית כפי שאתה מציין, אין הכרח בכל מקרה להתחיל בטיפול הנמשך בשלב זה שנה וקשור בתופעות לואי במיוחד כשקיים עומס נגיפי גבוה. בנוסף, אין להתעלם מהסיפור של הטרומבוציטים הנמוכים בילדות שיכול להתאים ל ( ITP (immune thrombocytopenic purpura שקשור בתופעה אוטואימונית. הגם שיכול להיות קשור לזיהום ב HCV, טיפול באינטרפרון עלול לגרום להתלקחות של התופעה עד כדי סכנה של ממש. לאור זאת הייתי בהחלט מציע לחכות עם טיפול. בעתיד, בשנים הקרובות, קרוב לודאי תוכל להנות מטיפול משולב של תרופות אוראליות (פומיות) ללא צורך באינטרפרון. לאור מחלתך הקלה שייתכן מאוד שלא תתקדם גם בהמשך , יש לך את הזמן לחכות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
ו.י.12/01/2011תודה רבה על התשובה,
רציתי רק לידע כללי לדעת האם באמת עומס נגיפי של מיליון ושבע מאות אלף יח' נחשב עומס גבוה ?
ומה הסיבה שתופעות לוואי בעומס נגיפי גבוה הן קשות יותר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה - תגובה
פרופ` אלי צוקרמן13/01/2011תופעות הלואי אינן קשורות לעומס הנגיפי. בעומס נגיפי נמוך (פחות מ 400,000 יח/מ"ל) הסיכוי לתגובה מהירה ולהצלחת הטיפול רב יותר ובחלק מהחולים ניתן אף לקצר את משך הטיפול ל6 חודשים במקום שנה. אצלך זה לא רלבנטי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

