האם יש מקום לאופטימיות?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם יש מקום לאופטימיות?
    מודה
    01/02/2011

    שלום לפרופסור היקר!
    קיבלתי תוצאה של עומס נגיפי חודש אחרי תחילת טיפול בהפטיטיס סי, גנוטיפ1. לפני טיפול הוא היה כמעט 2 מליון- עכשיו 700 אלף. אני לא יודעת אם זה סימן טוב או רע. יכול להיות שיחליטו לא להמשיך לי את הטיפול מסיבה של תגובה ירודה?
    אודה לך מאוד על התשובה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם יש מקום לאופטימיות?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם יש מקום לאופטימיות? - תגובה

    פרופ` אלי צוקרמן
    06/02/2011

    אין טעם רב בביצוע בדיקת עומס נגיפי לאחר חודש כאשר העומס ההתחלתי הוא גבוה. הסיבה לביצוע בדיקה לאחר חודש היא במטרה לקצר טיפול וזאת בתנאי שהעומס הנגיפי נמוך (מ400,00) וה PCR שלילי לאחר חודש. בעומס נגיפי התחלי גבוה לא מקצרים טיפול ולכן הבדיקה נעשית בשבוע 12. אין משמעות לרמת הנגיף במקרה שלך לאחר חודש ואין זה מרמז בהכרח על הבאות למרות שניתן לומר כי הירידה אינה "דרמטית" . בכל מקרה יש לחכות לבדיקה בשבוע 12 ואז להחליט על ההמשך. ע"פ הבדיקה הנוכחית אין להחליט על הפסקת טיפול בשלב זה (מוקדם מידי) אלא אם הטיפול במסגרת מחקר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו