שחמת הכבד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שחמת הכבד
    דנה
    10/03/2011

    שום רב ד"ר נכבד/ת
    אימי סובלת שחמתה כבד כשנתיים.
    בחודשיים האחרונים אנירואה הדרדרות במצבה בנוסף למחלת הסכרת שסובת.
    רופא גסטרו המטפל בא במסירות ובמקצועיות רבה אמר שאין שינוי מהביקור האחרון לפי תוצאות ב.דם והUS . אבל אני רואה שמצבה ממש לא טוב.
    היא יכול להיות 4 ימים בסדר גמור ובפוס ויום אחד הי מבולבלת ולא נמצאת בפוק בכלל.
    איזה טיפולים כירורגים /אחים מומלצים לעשות חוץ מהטיפול השמרניי בלובלק במחלת השחמת? אמא שלי צעירה ואי יה עם כול הטכנולוגיה שלא יהיה פיתרון לשנות אורח החיים שלה? מה לגבי השתלה בארץ /בחול האם אפש ללכת על זה למרות שהרופא אמר שיא לא בשלב של השתלה. אני א רוצה לרות אתה מדרדרת ולא אוכל לעזור לה .בבקשה תעזרו לי תכוונו אותי למי לפנות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שחמת הכבד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שחמת הכבד - תגובה

    פרופ` איתן מור
    11/03/2011

    שלום דנה,
    לפי התיאור שלך לאמא יש מחלת כבד מתקדמת והיא תזדקק קרוב לודאי להשתלה. השתלות כבד מבוצעות בארץ. הסיכוי להגיע להשתלה בחול הוא קטן כי היום יש מחסור איברים בכל העולם ולא קל להתקבל להשתלה על חשבון אזרחים מקומיים.
    את יכולה לבוא לפגישה עם אחד משנינו המנהלים את הפורום פר' צוקרמן בחיפה ואני באיזור המרכז בפ"ת (לקביעת תור יש פרטים בפורום) או לפנות למומחה למחלות כבד דרך הקופה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו