נפיחות בשפתיים לאחר הזרקת רסטילן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נפיחות בשפתיים לאחר הזרקת רסטילן
    שוש
    23/11/2012

    אני 4 ימים אחרי הזרקת רסטילן מסביב לשפתיים והנפיחות עדיין ניכרת באופן שאנני יכולה לצאת מהבית, האם יש עוד תקווה לירדת הנפיחות וכמה זמן זה עלול להימשך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נפיחות בשפתיים לאחר הזרקת רסטילן

    ד``ר דן וינברג
    24/11/2012

    שלום שוש.
    הנפיחות הראשונית לאחר הזרקת ח. היולורונית לשפתיים נובעת מ 3 סיבות:1.הטראומה של ההזרקה עצמה.2.ההרדמה המקומית(במידה והיתה).3. עצם הזרקת חומר המילויוהנפח שהוא תופס בשפה.בדכ' יום יומיים לאחר ההזרקה הנפיחות הנובעת מ 2 הסיבות הראשונות שציינתי פגה בהדרגה .יש לזכור שהחומצה ההיולורונית היא חומר סופח מים(היגרוסקופי) ולכן הוא מעט "מתנפח" עד 4-5 ימים לאחר ההזרקה.אני מקווה שההזרקה אצלך נעשתה כהלכה ובכמות חומר מתאימה כך שהנפיחות הראשונית תרד והתוצאה תהיה משביעת רצון מבחינתך. קיימת גם אפשרות שהוזרקה לשפתייך כמות גדולה מדי של חומר מילוי.במקרה כזה הברירה היחידה היא לחכות בסבלנות לספיגה חלקית של החומצה ההיולורונית(יכול לקחת אף כמה שבועות) או במקרים נדירים וקיצוניים אף יש צורך להזריק לשפתיים את אנזים ההיולורונידאז המפרק החומצה ההיולורונית.צר לי על עגמת הנפש שלך,אך תנסי להמתין עוד כמה ימים ותראי מה קורה.אני מקווה שהכל יסתדר לבסוף לשביעות רצונך ללא צורך בהתערבות.
    דר. וינברג דן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו