אי סימטריה וכדורים בשפה

מנהל הפורום

ד"ר יהונתן איליא
ד"ר יהונתן איליא
לקביעת תור אצל ד"ר יהונתן איליא ללא פרסום בפורום
 
  • אי סימטריה וכדורים בשפה
    נטלי
    04/02/2019

    שבועיים אחרי מילוי שפתיים עם חומצה ויש אי סימטריה וגם הופיעו כדורים כאלה בשפה התחתונה. איך אפשר לתקן את המצב?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הדפסה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אי סמטריה וכדורים בשפה

    דר` יהונתן איליא
    05/02/2019

    נטלי שלום

    קשה לי לקבוע דבר מבלי לראות אותך, אך ממה שאת מתארת, נשמע שהוזרק לך חומר מילוי לשפתיים, באופן לא אחיד ובכמות לא שווה

    יש לחזור לרופא המטפל (אני מקווה שאכן מדובר ברופא) ולבקש שיבצע הזרקה באזורים עם החוסר על מנת לתקן את האי-סמטריה, ובמידה והכדורים נשארים ניתן להזריק אנזים אשר מפרק את החומר המוזרק, לקחת בחשבון כי לרב לאחר הזרקת האנזים יש צורך בהזרקת חוצה היאלרונית שוב על מנת לשפר את החוסר/אי סמטריה.

    וחשוב לא פחות טיפולים עוברים אצל מומחים!, מומלץ לא להתבייש ולבקש לראות תעודה של מומחה בכירורגיה פלסטית. אין דבר כזה מומחה באסתטיקה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו