הזרקת בוטוקוס במצח ונפיחות

מנהל הפורום

ד"ר יהונתן איליא
ד"ר יהונתן איליא
לקביעת תור אצל ד"ר יהונתן איליא ללא פרסום בפורום
 
  • הזרקת בוטוקוס במצח ונפיחות
    דלית
    16/02/2019

    היי לפני 3 שבועות הזרקתי בוטוקס במצח צידי העיניים וגם מתחת לעיניים

    לאחר שבועיים העפעפים נפוחות יש לי נפיחות בפנים

    האם זה הגיוני שהפנים יתנפחו מהזרקת בוטוקס קראתי שיש זליגה של החומר

    אודה על תשובתך מאוד מודאגת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הדפסה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הזרקת בוטוקוס במצח ונפיחות

    דר` יהונתן איליא
    02/03/2019

    דלית שלום
    נפיחות לאחר הזרקת בוטוקס אינה סיבוך נפוץ
    לפעמים קיימת "זליגה של החומר" אך דבר זה גורם למראה "המשותק" בעוד אזורים ולא נפיחות,
    ראשית הייתי מברר מספר דברים,
    1. האם מי שהזריק אכן מדובר ברופא (ומה תחום ההתמחות שלו, אין דבר כזה מומחה באסתטיקה)
    2. איזה חומר הוזרק לך
    3. כמה יחידות בכל אזור
    4. האם היה חום/אודם מקומי או כל בעיה אחרת
    5. האם חזרת להתייעצות אצל הרופא שהזריק לך?
    ממתין לתשובתך,
    וחשוב לא פחות טיפולים עוברים אצל מומחים!, מומלץ לא להתבייש ולבקש לראות תעודה של מומחה בכירורגיה פלסטית. אין דבר כזה מומחה באסתטיקה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו