חשד אפילפסיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חשד אפילפסיה
    חנוכי
    11/05/2014

    שלום אני בחור בן 28, לאחרונה (האמת שאני זוכר כבר לפני שנים, מקרים בהם הייתי ישן ותוך כדי חולם "כאילו" אני במצוקה ובגלל שאני יישן אף אחד לא יודע על מצוקתי). בכל אופן לאחרונה יש לי התקפים מוזרים ומפחידים ממש. אני לא יודע איך להסביר את מה שאני מרגיש, אבל זה כמו ניתוק מהגוף, זה ממש כמה שנית וחולף.
    הייתי אצל נוירולוג, הוא הפנה אותי לבדיקת CT ו EEG ששניהם יצאו תקינים, אך מכיוון שכשהייתי אצל חדרו של הנוירולוג היה לי התקף כזה - הוא אמר לי שאני חייב להתחיל טיפול בטגרטול אכן התחלתי וההתקפים אכן נעלמו.
    לפני חודש ניסתי להפסיק כמובן שלא בבת אחת אבל אז ההתקפים חזרו, קורה לי לפעמים כמו היום למשל שלא לקחתי 2 מנות של כדורים וממש לפני כמה שעות הרגשתי התקף שהבהיל אותי עד מאד, כמובן שלאחריו לקחתי מיד כדור.
    שאלתי היא איך עוד אפשר לאבחן האם אכן זה התקפים אפילפטיים ?
    איזה עוד בדיקות מומלץ לעשות ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חשד אפילפסיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשד אפילפסיה - תגובה

    ד''ר דנה אקשטיין
    19/05/2014

    שלום חנוכי,
    אופי האירועים שיש לך וגם העובדה שטיפול אנטיאפילפטי בטגרטול מעלים אותם מצביעים בהחלט על כך שאכן מדובר בהתקפים אפילפטיים. זאת גם בנוכחות EEG ו- CT תקינים. יחד עם זאת, ניתן על פי החלטת הנוירולוג המטפל לבצע עוד בדיקות: הבדיקה שמוכיחה באופן חד משמעי בכמעט כל המקרים שאירועים מסוימים הם אפילפטיים היא בדיקה הנקראת וידאו-EEG, בה אתה מחובר באופן רציף לאלקטרודות מספר ימים, מפסיקים את הטיפול בטגרטול ומקליטים מה שקורה מבחינה חשמלית במוח בזמן האירוע. פעילות אפילפטית מוכיחה שאירוע זה אכן הינו התקף אפילפטי. בדיקה נוספת שמבצעים פעמים רבות היא בדיקת MRI, המבוצעת בפרוטוקול מיוחד לחולי אפילפסיה. בדיקה זו אינה מוכיחה שהאירועים שלך אפילפטיים, אך באמצעותה ניתן לראות הפרעות עדינות במבנה המוח שאינן נראות ב- CT ויכולות להיות אחראיות להופעת האפילפסיה.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וידאו EEG ו-MRI - חובה!!!

    סמדר
    28/04/2015

    כמי ששלחו אותו גם ל - CT וגם ל-EEG בערנות ובשינה והבדיקות שלו היו תקינות כלומר הממצאים בבדיקות הראו שאין לי אפילפסיה.

    את ההתקפים ייחסו ל- להתקפי חרדה שאני סובל מהם.

    לאחר תקופה לא קצרה החלטתי לעשות מעשה ולבדוק מה בדיוק יש לי, וכפי שכתבה ד"ר אקשטיין למעלה, דרשתי שישלחו אותי לוידאו EEG ןל-MRI

    הממצאים היו חד משמעיים - יש לי מוקד מסוים במוח שהמבנה שלו לא תקין ובנוסף יש לי ללא ספק אפילפסיה!!!!

    אפילו מס' התקפים ליום שאת חלקם אפילו לא הרגשתי.

    אני מדגיש לדרוש את הבדיקות כי רופאים לא ממהרים לשלוח וכך גם קופ"ח לאשר....

    אני מאחל לך בהצלחה....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו