פטיט מל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פטיט מל
    זאב
    29/08/2014

    שלום אני בן 43,עברתי לפני כמה שנים אירוע מוחי{apla} ,לפני כשנתיים גילתי שיש לי אפילפסיה לאחר התקף. אני נוטל למוגין 200 פעמיים ביום. למרות שאני נוטל את התרופות,יש לי לפעמיים התנתקויות לכמה שניות עם צמרמורת ולאחר מכן מרגיש קצת חלש,קראתי באינטרנט שזה נקרא פטיט מל,אני לא יודע למה זה קורה,האם זה מלחץ או מיתרגשות. אני גם נוטל קומדין,ציפרלקס ולוטן.
    מה הסיבה שזה קורא והאם יש פטרון כי לפעמים זה מציק
    אני נוטל גם תוספי תזונה כמו גאבא ואומגה 3
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פטיט מל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פטיט מל - תגובה

    ד''ר דנה אקשטיין
    30/08/2014

    שלום זיו,

    סביר שהאירועים שאתה מתאר הם סוג של התקף אפילפטי מוקדי שמקורו מהאונה הטמפורלית של המוח, כלומר הפרעה בפעילות החשמלית המוחית המוגבלת לאזור מסוים. זוהי תופעה די שכיחה אחרי פגיעה מוחית, כמו למשל זו שאתה עברת, האירוע המוחי. המינוח פטיט מל הינו ישן וגם לא מדויק במקרה זה. עדיף שתקרא לאירוע: "התקף אפילפטי המתבטא בהתנתקות לכמה שניות עם צמרמרת".

    לחץ או התרגשות יכולים להגביר את הסיכון שהתקף כזה יקרה, אך ברוב המקרים ניתן להגיע למצב בו השליטה בהתקפים הינה מספיק טובה, כך שגם במצבים כאלו, של לחץ, עייפות או התרגשות, שכולנו עוברים, אין התקף. בשלב ראשון אני מציעה לבדוק את ריכוז הלמיקטל בדם בבוקר, טרם נטילת התרופה, ולהתיעץ עם הנוירולוג המטפל שלך אם ניתן לעלות עוד במינון התרופה, דבר העשוי לתת שליטה טובה יותר בהתקפים. אם לא ניתן לעשות זאת, אפשר לנסות תרופות אחרות. לגבי תוספות התזונה - אומגה 3 הוא תוסף טוב, שפעילותו אינה מפריעה לאפילפסיה או לתרופות שאתה נוטל, ככל הידוע. גאבא הינו תוסף מיותר מכיוון שככל הידוע היום הוא כלל אינו מסוגל לחדור למוח. אם אתה נוטל תוספים נוספים, כדאי מאוד שתציין זאת ותפרט את סוגם בפני הרופאים המטפלים בך, גם הנוירולוג וגם הרופאים הפנימאים שמטפלים בנושא הפרעת הקרישה, מכיוון שחלקם עלולים להשפיע על הלמיקטל, הקומדין או הפעילותת שלהם.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הוספה

    זאב
    30/08/2014

    שכחתי לציין שהתנתקויות היו לי גם לפני אירוע המוחי,אבל לצערי לא לקחו את זה ברצינות
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הוספה - תגובה

    ד''ר דנה אקשטיין
    30/08/2014

    אני כמובן איני מכירה את כל פרטי המקרה שלך, אך יתכן שהיו אירועים מוחיים קלים יותר שלא באו לידי ביטוי לפני זה שאובחן או שהיתה סיבה אחרת להתקפי ניתוק אפילפטיים כמו צלקת או נזק מילדות או מלידה. כמו כן, יש אפשרות שאותם ניתוקים אינם תופעה אפילפטית. על מנת לאבן בצורה טובה כדאי לפנות לנוירולוג המטפל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו