דאגה בקשר לרמת אפנוטין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דאגה בקשר לרמת אפנוטין
    מיכל
    20/06/2017

    שלום רב.
    קרובת משפחתי התחילה לקחת אפנוטין, כשנה לאחר ארוע מוחי שהיא עברה, בצד ימין של הגוף.
    בנוסף לזאת היא לוקחת, קלקסן ולנטוס וציפרלקס.
    היא לוקחת את האפנוטין נגיד חודש ושבוע בערך, בהתחלה לקחה 300 ליום ועכשיו כבר כמה זמן 400 ליום, (4 פעמים ביום), התרופה לא מגיעה לרמה הרצויה, זה היה 5.8 ועכשיו זה 5.3
    מה יכולה להיות הסיבה לזה? מה ניתן לעשות? היא מודאגת, הרופא שלה יחזור רק עוד כמה ימים.
    ביום, האחרון היא התחילה גם אנטיביוטיקה רוקסו, לפני הוראת רופא, על דלקת בגרון.
    תודה מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דאגה בקשר לרמת אפנוטין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פניטוין

    ד``ר מרינה בוקסר
    22/06/2017

    שלום לך.
    1.תרופות שהיא נוטלת כמו קלקסן, לנטוס וציפרלקס לא עולות להוריד רמת פניטויד בדם. ישתופעת לוואי אחרות, למשל, פניטוין יכול להוריד השפעת לנטון וצריך לעקוב הטב אחרי סוכר בדם.
    2. לפעמים זמן לקיחת אוכל זה חשוב ויכול להוריד רמת פניטוין בדם, צריך לטול פניטוין או שעתיים לפני אוכל או שעתיים אחר אוכל,

    יום טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו