שחורים באף ולידיו

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שחורים באף ולידיו
    שאלה לי
    15/01/2008

    יש לי הצטברות רבה של שחורים באף ומעט מתחת לעיניים בצידי האף ובסנטר ואני ממש לא יודעת מה לעשות כבר.. אני לא יכולה ללכת כל שבועיים לקוסמטיקאית..אני הולכת לקוסמטיקאית על בסיס של בין חודש וחצי לחודשיים..האם יש תכשיר שאפשר להשתמש בו?יש לציין שהשתמשתי בפילינג גרגרים נגד שחורים של קלין אנד קליר והופיע לי מאז כתם לבן בצד האף..האם זה קשור??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שחורים באף ולידיו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למי ששאלה שאלה חשובה

    רחלי אלמקייס
    15/01/2008

    איני יודעת את שמך חבל!!!!!!!!!!!!!!!
    תשובתי אליך מתחלקת לשניים ראשית השחורים לידע כללי בשפה המקצועית נקראים "קומודונים",
    הקומודון הינו הצטברות של חלב= (הפרשות שומן) תאים מתים וזיעה בתוך נקבובית העור.
    אין צורך לבקר את הקוסמטיקאית בתדירות של כל שבועים מספיק בין חודש לחודש וחצי יתכן שיש לך הפרשה מוגברת של חלב הגורמת לקומודונים וזאת מפני שהעור לא מאוזן,
    איך מאזנים את העור?
    א. השתמשי בתכשירים שהשימוש בהם אינו גורם לקומודונים.
    ב. נקי את עורך בסבון מתאים, לא ראיתי את עורך אבל אני מניחה שהינך צריכה סבון לעור שמן.
    ג. עשי פילינג אלפא הידרוקסי על בסיס שבועי וכן גם מסכה לעור שמן.
    ד. מרחי לחות מתאימה כמו פרובאיוטיק או דאבל אקשן.
    אשמח לדעת בת כמה את?
    לגבי הפילינג שעשית יכול להיות אך איני בטוחה מפני שלא ראיתי את עורך אבל לידע כללי פילינג מבצעים באופן אחיד על כל הפנים.
    אם אפשר השאירי לי אימייל שאוכל לדבר איתך.
    בהצלחה מקווה שעזרתי, רחלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו