מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קרם לחותשירי17/08/2011
שלום, אני בת 18.
רציתי לדעת אם אני יכולה להשתמש בקרם לחות שעושה "פעולה משולשת"? כלומר מגן מקרני שמש, מונע הזדקנות וכו'.. בהשוואה לקרמים אחרים, הקרם לחות הזה הרבה יותר נעים לי על הפנים, לא שורף, לא גורם לי לפצעים, בניגוד לקרמים אחרים שהיו כל כך לא נעימים ברגע שמרחתי אותם..
אך המונח "מונע הזדקנות" קצת מרתיע אותי כל פעם מחדש, תמיד אני חושבת שזה לנשים מבוגרות, ואני רק בת 18 ומה לי ולזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרם לחות - תגובה
שוש מאור17/08/2011היי שירי, אני מניחה שקרם לחות שהוא "גם מונע קרינה, גם מונע הזדקנות" וגם עוד כל מיני דברים הוא לא קרם שמיועד לטיפול אנטי-אייג'ינג אלא קרם קליל שמנסה לענות על המון צרכים. אם הוא נעים לך ולא עושה פצעים ומרגיש לך נכון - אז הוא טוב עבורך. כנראה שלאשה בת 50 הוא לא היה טוב...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התגובה+שאלה נוספת
שירי17/08/2011לא רשום שום דבר על אנטי איג'יינג בקרם.. אני נורא שמה לב לדברים כאלה.
רשום עליו שהוא לעור יבש ועדין, פחות או יותר כמו העור שלי.. הוא קליל, לא שמנוני
מכיל ויטמין E, "סרמידים" ומסנן UV
אמא שלי בת 42, וכשהייתי נתקעת לפעמים בלי קרם לחות אז הייתי לוקחת את הקרם הזה שלה. היא לא משתמשת בקרמים נגד קמטים ואנטי איג'יינג וכאלה.. העור פנים שלה נראה טוב מאוד.
מהי הדרך הכי מומלצת למרוח קרם לחות?
אני מורחת את הקרם עד העפעף בדרך כלל, אף פעם לא מרחתי אותו גם על המצח. כי כשאני שמה מייק אפ אז אני לא שמה על המצח, נותן לי הרגשה לא נעימה באזור הזה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התגובה+שאלה נוספת - תגובה
שוש מאור18/08/2011את הקרם מניחים על כל הפנים, כולל המצח. אין צורך להתקרב לעיניים ובודאי שאין לשפשף את אזור העיניים. לשים לב שהוא מכיל רמת סינון קרינה שמספיקה (כ-30 SPF) ובכל מקרה אם נחשפים לשמש לזמן ממושך יש לחדש את מסנן הקרינה. אגב, מאוד יכול להיות שהקרם הזה לא מתאים כבר לאמא שלך, שלחלוטין צריכה כבר לעבור לשימוש בקרם אנטי-אייג'ינג רציני יותר, למרות שעורה נראה טוב, בעיקר על מנת שיראה טוב גם בעתיד..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעד היכן להגיע באזור העיניים?
שירי18/08/2011זה נורא נורא חשוב לי...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעד היכן להגיע באזור העיניים? - תגובה
שוש מאור18/08/2011עד כ1 ס"מ מזוית העין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)