עור בעייתי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עור בעייתי
    לימור
    15/01/2008

    שלום אני סובלת ממחלת עור נדירה בשם DARIER היא קצת דומה לסבוריאה רק שאצלי העור יבש (גם קוסמטיקאיות אמרו לי שהוא יבש ואדמומי נראה דלקתי), קוסמטיקאית המליצה לי על המי פנים החומים (מספר 2) של חביבה רבקין, קרם גזר של חביבה, סינקרו של גרנטיק ומשחה טיפולית שדי דומה לטימי של הידרודרם וכל יום לעשות פילינג (יש לי בבית את הקרמי של רניו ונראה לי שהוא חזק כדאי לעשות אותו כל יום). קיבלתי דוגמיות של המוצרים שכתבתי חוץ מהמשחה שאותה קניתי המי פנים שורפים לי נראה לי יותר מדי האם היית ממליצה לי לקנותם או לא?, היא אמרה שהם מאוד חשובים לחיטוי העור ,הסתכלתי בבית בחוברת של יונקה שקיבלתי וחשבתי שהגווניל או אומלסיין פיור יכולים לחטא האם יש להם דוגמיות והאם נראה לך שהם לא ישרפו מאוד או כל מוצר שנראה לך יכול להיות טוב אשמח לקבל את האימל שלך ולשלוח לך תמונה מצטערת על כמות השאלות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עור בעייתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ללימור, יקירה

    רחלי אלמקייס
    15/01/2008

    לימור דבר ראשון אין יאוש בעולם כלל הכל ניתן לפיתרון.
    מספר דברים:
    1. כל המוצרים שתיארת טובים לכשעצמם, איני יודעת אם הם מתאימים לך מפני שלא ראיתי את עורך .
    2. השאירי לי אימייל וכך ניצור קשר על מנת לקבל תמונה שלך איני יכולה לרשום את האימייל שלי בפורום.
    3. אבדוק מספר נתונים עם רופא ונדבר................
    4. לגבי המוצרים של יונקה שוב הם מעולים אבל אוכל לומר לך אם הם מתאימים לך אחרי שארה את עורך.
    מחכה לך בהצלחה רחלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו