אשמח לקבל עזרה.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אשמח לקבל עזרה.
    מירוש
    05/05/2007

    שלום שמי מירי ואני בת 18 וחצי
    רציתי לשאול האם שימוש יומיומי במסקרה גורם לנשירת ריסים?
    מכיוון שלאחרונה שמתי לב שאחרי שאני שמה מסקרה אני רואה כמה ריסים על הלחי ואחרי שאני מורידה נופלות לי גם כמה ריסים וזה מדאיג אותי מכיוון שהריסים שלי מאוד דלילות אך מצד שני זה מה שעושה את היופי לעיניים.
    שאלה שנייה התחלתי להשתמש במייקאפ מגיל 16 בערך אך לא כל יום רק לאירוע או סתם כשאני יוצאת..(כרגע אני משתמשת במייקאפ של אלמיי ההיפואלרגני) זה נכון שבעתיד העור יראה יותר גרוע ממישהי שלא התאפרה במייקאפ?
    מייקאפ גורם לקמטים?
    שמתי לב גם שיש לי קצת קמטים במצח והדבר מדאיג אותי יכול להיות שזה קשור לכך?
    ושאלה אחרונה ראיתי שכתבתן למישהי פה על פיטו קונטור של יונקה לעיגולים מאוד שחורים מתחת לעיניים אשמח לשמוע עוד פרטים על המוצר והאם הוא לא יזיק לשישמוש מגיל 18..
    סליחה על החפירה חח אבל אשמח לקבל תשובות.
    תודה ויום נעים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אשמח לקבל עזרה.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מסקרה ומייק-אפ

    שירה אוחיון
    06/05/2007

    לגבי מסקרה, חשוב מאוד לבחור לשימוש יום יומי מסקרה שלא עמידה במיים.
    מסקרות עמידות נדבקות לריס ולא יורדות בקלות, ולפעמים פעולת הניקויי גורמת לריסים לנשור.
    מסקרה לא עמידה במיים יורדת בקלות ולא גורמת "נזק" לריסים.
    אם את מרגישה שהנשירה בריסים מתחזקת (יותר מארבע שערות ביום) אולי כדאי להפסיק את השימוש לתקופה של חודש ולתת לריסים קצת לנשום ולצמוח מחדש.

    לגביי מייק-אפ, יש המון דעות קדומות שאומרות שמייק-אפ מזיק לפנים. אז זה לא נכון. הוא לא מזיק.
    מי שרגילה לראות את עצמה עם מייק-אפ מגיל צעיר, יהיה לה מאוד קשה להפסיק את השימוש בו פתאום, כי המייק-אפ גורם לאחידות בפנים ונותן מראה חלק יותר. בלי מייק-אפ פתאום רואים את כל הכהויות, את הנמשים, ועוד דברים דומים. גם לגבי הקמטים השמועה לא נכונה.
    אז מייק-אפ לא מזיק, ואת יכולה להמשיך להשתמש בו יום יום ולהיות רגועה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי תודה על התגובה יש לי עוד שאלה

    מירוש
    07/05/2007

    תוכלי לתת לי פרטים על המוצא שהמלצת לכיסוי עיגולים שחורים משהו של חברת יונקה
    זה טוב לגיל 18? זה לא יזיק?
    ומה תווך המחירים למוצר זה והיכן ניתן לרכוש אותו?
    המון תודה ויום נעים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיטו קונטור של יונקה

    רחלי אלמקייס
    09/05/2007

    פיטו קונטור הוא עוד תכשיר מדהים מבית יונקה, הוא מתאים לכהות מתחת לעיניים, אין נזק להניח אותו בגיל 18
    צריך לדעת שהשימוש בתכשיר הוא רק בלילה ובבוקר יש להניח ג'ל עיניים אלפא קונטור של יונקה
    הקרם פיטו קונטור עולה בערך 230 ש"ח השימוש בו הוא בכמות מאוד מעטה כאפונה, התכשיר יספיק לך בערך לחודשיים שלושה, ניתן למצוא את התכשיר אצל כל קוסמטיקאית שעובדת עם יונקה
    כתבתי הרבה בפורום על כהויות מסביב לעין והסיבות להיוצרות הכהות אמליץ לך לקרוא.
    בהצלחה רחלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו