שאלה לקראת הקיץ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לקראת הקיץ
    ענת
    06/05/2007

    בוקר טוב,אני זקוקה ליעוץ לגבי איפור בקיץ. אני מאוד אוהבת להתאפר ולא רוצה לוותר גם בחודשים החמים. השאלה היא באיזה שלב מורחים קרם הגנה,אני בהירה לכן קניתי קרם עם מקדם 30.הוא די שומני ןלא כל כך נעים,בעבר השתמשתי במייק אפ עם מקדם הגנה 15,אבל כרגע כש אני בת 34 וסימני הגיל החלו להופיע אני מעדיפה הגנה יותר חזקה. האם יש לוותר על הסרום בבוקר?מה מורחים קודם?קרם לחות?אחריו קרם הגנה?כיצד מתמודדים עם המגע השמנוני והברק?
    אני מתנצלת על ריבוי שאלות וברשותכן עוד אחת.אני חייבת לצאת לשמש כל יום בשעות השיא למשך כ מחצית השעה. כיצד מחדשים את קרם ההגנה ,מייק אפ.... האם ניתן לנקות את הפנים עם מי פנים ולמרוח הכל מהתחלה?
    תודה רבה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לקראת הקיץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה לפני מה??

    שירה אוחיון
    06/05/2007

    לגבי סרום ו\או קרם לחות, רחלי תוכל לעזור לך,
    אבל מבחינת האיפור אני אמליץ למרוח את מקדם ההגנה חצי שעה לפני האיפור כך הוא יספג בעור בצורה הכי טובה ויהיה פחות שמנוני בזמן מריחת המייק-אפ.
    לגבי הברקה או שמנוניות של המייק-אפ, תיאלצי לתקן ולפדר את המייק-אפ עם פודרה שקופה בכל פעם שאת מרגישה מבריקה.
    חשוב לספוח את השמנוניות לפני הפידור בעזרת טישו.
    בהצלחה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה קודם למה? - לענת

    רחלי אלמקייס
    06/05/2007

    נתחיל צעד אחר צעד מקדם הגנה מורחים אחרי הלחות כשרוצים ביום לצאת מהבית, יש המון מקדמי הגנה לא שומנים שהיתי ממליצה לך ולכן אין צורך למרוח אותו חצי שעה לפני האיפור,לדוגמא:
    1. מקדם הגנה של אם די פורמולשיין.
    2. מקדם הגנה של יונקה.
    3. מקדם הגנה של הולילנד.
    (אם המקדם הגנה שמנוני יש למרוח אותו לפני האיפור כמו ששירה כתבה לך )
    לגבי רמת ההגנה גם אם תשימי מקדם הגנה 15 זה יספיק לך, כי המייק אפ גם משמש כהגנה.
    לא ציינת מה סוג עורך , לגבי הסרום אם הוא שמנוני מרחי אותו רק בערב, אם הוא על בסיס מים במרקם קליל רצוי מאוד להשתמש בו גם ביום לפני הלחות.(אם את רוצה עזרה בלחות וסרום כתבי לי).
    אז לסיכום קודם מורחים לחות ואח"כ מקדם הגנה, לגבי המגע השמנוני כמו שצינתי יש קרמים ומקדמי הגנה לא שומנים,אם בכל זאת יש לך תכשיר שמשאיר מעטה שמנוני פשוט לאחר המריחה ספגי שאריות עם טישו בעדינות.
    שירה חברתי ענתה לך קיצת יש לתקן איפור אם את חצי שעה בשמש אין צורך בחידוש מקדם הגנה.
    לגבי ניקוי הפנים אין לנקות את הפנים לבד במי פנים, המי פנים הם חלק מניקוי התכשיר שמשלים את הפעולה הוא חלב פנים, ללא כל קשר אמליץ לך לנקות את פנייך בבוקר ובערב עם ג'ל ניקוי אני אישית אוהבת ג'ל של יונקה הוא נעים קליל ומסיר איפור.
    בהצלחה מקווה שעניתי על הכול

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו