פנים עייפות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פנים עייפות
    מיכלי
    14/09/2011

    שלום

    אני בת 23 ,הפנים שלי במצב יחסית טוב,חלקות ובלי פצעים,לעיתים רחוקת יש קצת סבוריאה שמטופל עם משחה מרופא
    . מה שמאוד מפריע לי שהפנים כמעט תמיד נראות עייפות ומותשות.
    יש עיגולים שחורים,הפנים לא מתוחות,לא נעימות למגע....
    אומנם יש לי ימים ארוכים של עבודה ולימודים אך אני לא עייפה פיזית - ישנה מצויין,כל לילה 8 שעות וכבר את הבוקר אני מתחילה עם פנים עייפות.
    מנקה פנים ומורחת לחות כל יום... מה אני יכולה לעשות כדי להחיות את העור שלי,שיראה יותר רענן ?

    מבחינת תזונה,תכשירים,הגיינה וכו...?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פנים עייפות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פנים עייפות - תגובה

    שוש מאור
    15/09/2011

    שלום מיכלי, לפי פנייתך, מבלי לראות את פנייך (וזה כבר חיסרון..) נשמע שאת צריכה "רענון" לעור. המשמעות היא להשתמש בשעות הערב בפילינגים לחידוש העור. אין הכוונה כאן לפילינגים שנמכרים בפארמים למיניהם שכן הם בעיקר חומרי ניקוי ואין בהם חומרים פעילים באמת, כי אם פילינגים מבוססי חומצות שיגרמו לעור שלך להתחדש, להתרענן ולחזור לחיים. למרות גילך הצעיר כנראה שהעור עייף ולא מתחדש באופן עצמאי בקצב מספיק וצריך לעזור לו. אנא פני לקוסמטיקאית רפואית רצינית שתוכל לעזור לך. לא ממליצה לקנות משהו על דעת עצמך כדי שלא תוציאי כספך לריק. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פנים עייפות..

    לירון
    20/09/2011

    אני גם בגילך. האמת שניראה לי שבגלל שהעיניים זה אזור הכי עדין בפנים ובמקום הראשון שרואים בו נזקים- ניראה לי זה מטריד את כל בנות ה20+ כי זה משהו שמופיע יחסית בגיל צעיר...גם לי כמו לרובנו יש- אני נגד להשתמש בקונסילר ברמת העקרון וגם מייק אפ...אבל אני כן מאמינה שלשתיית מים, תזונה נכונה ושימוש במכשירים המתאימים יכול לעזור לטשטש ולמנוע..:) אז אני לא תזונאית או קוסמטיקאית אני רק יכולה להגיד שלשתות הרבה מים, לאכול הרבה ויטמנים ומינרלים ולהשתמש במוצרים של חברה טובהה...אולי כמו שאמרו את באמת צריכה המלצה של קוסמטיקאית, אני בכל אופן משתמשת שנים באסתי לאודר ועכשיו יש להם מוצר שאני ממש סקרנית לנסות- אילומיניישן לעיניים- בדיוק לבעיות מהסוג הזה...ותכלס, גם לישון טוב 8 שעות אמור לעזור...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו