חטטים בפנים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חטטים בפנים
    הדר
    20/01/2008

    אני בת 33 ולצערי הרב יש לי חטטים בלחיים, גוון עורי צהבהב.
    אינני מצליחה למצוא מייק אפ ש"יעשה את העבודה" בצורה טובה.
    כשאני רוכשת מייק אפ, כל דיילת ממליצה לי על המוצר אותו היא מייצגת.
    מבקשת לקבל עיצה- האם מייק אפ נוזלי או מוצק? האם אוכל לקבל שמות של חברות שיש להן מייק אפ לפנים בעייתיות כמו שלי?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חטטים בפנים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מייק-אפ לעור בעייתי

    רינת פלג
    20/01/2008

    היי הדר,
    אין ספק שמייק-אפ נוזלי יעשה את העבודה הרבה הרבה יותר טוב ממייק-אפ מוצק. מייק-אפ מוצק הוא כבד יותר, ומבליט לעתים פגמים בעור. לכן אני ממליצה לך על מייק-אפ נוזלי שמתאים בדיוק למה שאת מתארת. המייק-אפ הנוזלי (לא משנה של איזו חברה) מותאם למה שנקרא "מצבי קיצון" - עור מושלם או עור עם פגמים.
    אני ממליצה לך ללכת לחנויות של איפור מקצועי, ולא לפארמים השונים. בחנויות לאיפור מקצועי יתאימו לך את הגוון המושלם לעורך וידריכו אותך בסבלנות רבה לגבי אופן הנחתו כך שלא ידגיש אתכל מה שאנו מעוניינות להסתיר.
    קיימות חברות רבות לאיפור מקצועי שייתנו לך מענה בשמחה, והשלב הבא הוא רק ניסוי ותעיה. גשי לחנות אחת, תבקשי שישימו לך מייק-אפ. רשמי לך את גוון המייק-אפ ואת סוגו (אם יש מספר סוגים), צאי לך לאור השמש, חזרי הביתה, בדקי איך המייק-אפ נראה אחרי כמה שעות, ולא רק בחנות מייד אחרי הנחתו. מרוצה? סבבה... לא מרוצה? הלאה לחנות הבאה... ברגע שתמצאי את המייק-אפ המתאים לך ותהיי מרוצה, זה כבר עושה את שלו. עדיף לעשות את העבודה בחיפוש לפני הרכישה מאשר לקנות מספר מייק-אפים שלאתהיי מרוצה מהם וסתם תהיי ממורמרת על הבזבוז.....
    בהצלחה בחיפוש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו