לרחלי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לרחלי
    ענת
    07/05/2007

    בוקר טוב, תודה על תשובתך בקשר לסדר הפעולות במריחת קרמים.יש עוד משהו שרציתי לוודא. אם אני משתמשת במייק אפ עם מקדם הגנה 15 האם ניתן לוותר מידי פעם על קרם הגנה?
    אני מתאפרת בבוקר ומורחת את כל הקרמים.אני יוצאת לשמש בסביבות 2 בצהריים למשך 30-40 דקות.האם אני מוגנת?או שיש לחדש את מקדם ההגנה?
    מודה מראש על התגובתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לרחלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה על מוצרים

    ענת
    08/05/2007

    אשמח אם תוכלי להמליץ על לחות,סרום וקרם עיניים. כפי שציינתי אני בת 34 בעלת עור בהיר מאוד עם נמשים עדינים מאז שאני זוכרת את עצמי,עור רגיל עם נטיה להתייבשות בתקופות מסוימות,נטיה לשמנוניות באיזור האף.
    מתחילים להראות סימני הגיל.באיזור העפעפיים עורי דק במיחד.
    אינני רוצה תכשירים שאסורים בהריון כגון אלו המכילים רטינול או חומצה גליקולית.
    ובעיה נוספת היא שאני מפתחת רגישויות שמתבטאות באדמומיות,נקודות אדומות וגרד.לכן הייתי רוצה לקבל דוגמיות אם אפשר(האם יש קוסמטיקיות שמקבלות דוגמיות אפילו בתשלום)?
    לאחרונה רכשתי סרום של לוראל ואחר שבוע של שימוש הופיעו סימנים אדומים שנראים כמו עקיצות.וזאת לא הדוגמה היחידה.
    תודה על העזרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לענת

    רחלי אלמקייס
    09/05/2007

    אם הנתונים כפי שצינת בשאלה אינך צריכה בנוסף חסם שמש, אבל אני אישית ממליצה תמיד לשים חסם שמש בנפרד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו