איפור

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איפור
    קורל
    23/01/2008

    שלום,
    קודם אני חייבת לציין שהפורום מקסים והיועצות מקצועיות במיוחד!
    לשאלתי: אני בת 16 ותמיד רציתי להגיע לגוון צללית שתשקף מין גוון עתיק (כמו האיפור של נינט איך שהיא ניראתה בפירסומת לפלאפון שעשתה קרחת). יש לי עניים בולטות ודיי גדולות ואשמח לשמוע על טיפים למראה מעושן. בנוסף, אני לא נוהגת להשתמש במייקאפ ופודרות כי אני מעדיפה לא להתחיל בשלב זה. אף פעם אני לא מצליחה לפזר את הסומק על הלחי שיצא נורמלי. תמיד התוצאה היא פיזור אחיד של הסומק על כל שטח הלחי וזה ממש יוצא לא יפה.

    אשמח לשמוע את חוות דעתך. תודה רבהה 333>

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איפור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי רומי!

    רינת פלג
    24/01/2008

    ראשית, הרשי לי להביע את דעתי - אני לא חושבת שנערה בת 16 צריכה להתאפר במעושן שחור.. זה כבד מידי לטעמי וגם לא מתאים לכל מטרה. לפעמים זה נראה מוגזם...
    אבל כמובן שתקבלי תשובה לשאלתך... איפור מעושן הוא בעקרון איפור שגבולותיו לא כל כך ברורים - כלומר - מטושטשים. הוא יכול להיות זויתי וחתולי (כמו של נינט) או עגול (כמו למשל שהיו הולכים בשנות ה-20).
    האיפור הקלאסי של נינט הוא אכן שחור ויש בו גם אפור. התחילי בהנחת מייק-אפ / קונסילר על גלגל העין, ופדרי.
    ואחר מכן הניחי צללית שחורה / אפורה על השליש החיצוני של העפעף, והגבול העליון הוא קפל הבננה (מן שקע כזה שתזהי שכתגעי בו - זה מעל האישון אבל בעין עצומה כמובן יהיה לך יותר קל).
    בעזרת מברשת איפור מתאימה מטשטשים את הגבולות של הצללית וחוזרים שוב על התהליך אם הצללית התפזרה או "נעלמה" קצת.
    על גלגל העין מניחים צללית באפור בינוני ומטשטשים את המעברים שבין שתי הצלליות על מנת שלא יראה חד מידי.
    בחלק הפנימי של העין (השוית הפנימית) נהוג לשים צללית בהירה מאוד (אפילו לבנה) כדי לתת אור באיזור העיניים וכדי להרחיקן מעט אחת מהשנייה.

    את יכולה כמובן ליצור את המראה הזה עם כל צבע שאת רוצה ובתנאי שיהיה אחד כהה (לזוית החיצונית) ואחד בינוני לגלגל העין.

    זהו על רגל אחת, יש לי גם תמונה אבל אין לי אפשרות טכנית להעלות אותה, ככה שאם בא לך, את מוזמנת לשלוח לי מייל אישי ובו פרטי המייל שלך.

    מבחינת הסומק - את הסומק מניחים על תפוחי הלחיים ומשם מטשטשים החוצה. את תפוחי הלחיים את מזהה כשאת מחייכת (ממש מחייכת - לא בכאילו...). כשאת מחייכת, יש את מה שקוראים ביומיום "חדודים". את מניחה את הסומק בדיוק על החדודים ומשם מטשטשת כלפי חוץ.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיואוו מה זה תודה!

    קורל
    24/01/2008

    על התשובה המקצועית והמפורטת!

    את מדהימה... 333>

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בכיף!

    רינת פלג
    24/01/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו