הסוואת פצעונים בפנים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הסוואת פצעונים בפנים
    גבר
    26/01/2008

    שלום למומחים,
    אני גבר בן 23 שסובל מפצעוני אקנה שצצים מדי פעם בפנים.

    האם יש דרך כלשהיא להסוות את הפצעונים ואת הכתמים האדומים שנותרו לי מפעצים קודמים בעזרת איפור ?

    האם אפשר לעשות זאת מבלי שישימו לב שמרחתי עלי איפור ?

    אני ממש לא מבין בתחום ואני מבקש שמישהו יפרט לי איזה תכשירים אני צריך ומה לעשות איתם.
    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הסוואת פצעונים בפנים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסוואת פצעונים ואדמומיות

    רינת פלג
    26/01/2008

    היי גבר,
    קודם כל אני שמחה על נוכחות גברית בפורום....
    יש תכשירים ירוקים בחברות השונות שנקראים גם בשמות שונים. יש חברות שקוראות לתכשיר "קונסילר ירוק" יש "מטשטש פצעונים" ויש "איוון טון ירוק". מטרת כולם היא טשטוש פצעונים אדמומיים. אם מדובר על "קונסילר ירוק" שים לב שהוא שומני ולכן לא תוכל לשים אותו ללא איפור נוסף מעליו (מה גם שהוא ירוק מידי). התכשיר שנקרא "איוון טון" הוא על בסיס מים ולכן מתייבש ומתקבע ואינו מצריך איפור נוסף. היתרון בו הוא גם שאתה הוא זה ששולט בכמות החומר וכך קל לך יותר.
    לאחר שתרכוש מוצר מתאים אשמח לעזור לך בשימוש בו. אם אתה רוכש בפארמים למיניהם, שים לב שכל דיילת תרצה למכור לך את המוצר שלה, ומן הסתם לא תוכל בהכרח לדעת מי אמינה ומי לא.
    בחנויות לאיפור מקצועי הדבר שונה, ושם גם ידריכו אותך באופן שימוש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רינת.

    גבר
    27/01/2008

    באמת הלכתי לאחת מהחנויות האלה והדיילת מכרה לי מייק אפ של חברה מסוימת...
    עוד לא ניסתי את זה והעצה המקצועית שלך נשמעת לי עדיפה.
    היכן אני יכול לרכוש את הקונסילר הזה - "איוון טון" ? אני לא מכיר חנויות איפור.
    אני גר באזור המרכז - ראשל"צ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איוון טון ירוק

    רינת פלג
    27/01/2008

    יש באיל מקיאג', אם אני לא טועה זה ברוטשילד אצלכם...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו