לגבי איפור :]

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לגבי איפור :]
    סימה
    28/01/2008

    קודם כל תודות תודות שערתן לי לפתור את בעיית העיפרון ,
    שמתי צללית שחורה על העיפרון השחור ממש עזר :]
    ---
    רציתי לישאול איזה חבר מייק - אפ מתאימה [ שנישארת לרוב הזמן ]
    אני צריכה מייק - אפ
    שלא יראו אותו , שיהיה יחיד על העור .


    ---
    איזה חברת עיפרון שחור [ שלא נימרח ונישאר לזמן ארוך ]
    הכי טובה ?

    ---

    תודה :]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לגבי איפור :]

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אז ככה....

    רינת פלג
    29/01/2008

    קודם כל אני שמחה שהסתדרת עם העפרון...
    דבר שני, בעניין המייק-אפ, אני מאוד אוהבת את המוצקים של איל מקיאג', וכשאת רוכשת את יכולה לבקש התאמת איפור בחנות ויסבירו לך איך להשתמש בו כדי להשיג מקסימום תוצאות.
    מבחינת עפרון שחור, היות וכבר הבנת שמה שעושה את הטריק זה הקיבוע, אז מה שחשוב בעצם זה שהעפרון יהיה על בסיס שעווה. איך תדעי את זה? ציירי פס על היד. לאחר מכן העבירי עליו אצבע לכיוון הנגדי (כאילו שאת מנסה למחוק נקודה מסויימת). אם נוצר טשטוש אבל עדיין יש שם קו איפה שציירת במקור, אז העפרון עמיד ועל בסיס שעווה. אם נמרח לא יפה, אז הוא לא מקצועי וסביר שגם יימרח לא יפה על העין....
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו