מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לרחלי היקרהאני30/01/2008
ראשית כל אני מכירה אותך-למדתי במכללה קוסמטיקה ואת לימדת אותי שם-את בחורה מקסימה ונהדרת!!
שאלתי-גבשושיות שומן שקיימות מתחת לעינים עקב כולסטרול גבוהה(ברח לי השם המקצועי)
מותר כעקרון לקוסמטיקאית לטפל?לנקז את הגבשושית לאחר ההתפחה עם מחט סטרילית?או להשאיר לטיפולו של רופא עור כרורגי?
תודה מתוקה ואשמח לתגובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאני
רחלי אלמקייס31/01/2008ראשית תודה רבה על המחמאה, אשמח לדעת מי את באיזה כיתה למדת?
השאירי לי אימייל שאוכל לשוחח עימך.
לשאלתך, לתופעה שתיארת קוראים בשפה המקצועית קסנטומה, זהו רובד שומני תת עורי המעיד לרוב על כולסטרול עודף.
לנו הקוסמטיקאיות מותר לנקז אבל ישנם מספר דברים שאת צריכה לדעת:
1. אם למטופל יש המון גבשושיות שהן למעשה עמוקות ונראות שטוחות אין לנקז, שלחי לרופא גם אם תנקזי את כולם ( מה שבלתי אפשרי) התופעה תשנה אם גורם הבעיה לא יפתר מבפנים.
2. אם יש גבשושית אחת שניים אפשר ( אם בולטות מעל העור)
3. כשבאים לנקז חלב הסגור במעטה של עור כלומר מליום צריכים תחילה להיות בטוחים שאכן יודעים את תהליך העבודה, אין לחפור עם המחט בעור , יש לעבוד עם המחט בצורה שטוחה, חובה לשים כפפות, ודאי שיש לך על עגלת הטיפולים מי חמצן לחטא והכי חשוב אם כבר נקזת ודאי שהוצאת את כל החלב כדי שלא יתפתח זיהו.
4. שהיה בהצלחה רבה ואשמח לעזור בכל שאלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לך על ההסבר-ושאלה נוספת
אני01/02/2008הלקוחה היתה אמא של כלה,שבוע לפני חתונה .
אשה בסביבות גיל ה55 עם פנים מוזנחות-עור רגיש עם קופרוז.והיה לה רובד של קסנטומה מתחת לשני העינים..ניקזתי לה 2 גבשושיות בצורה מקצועית מקובלת -א ראיתי שהעור דק ועדין מידי אז לא טיפלתי בשאר הגבשושיות ואמרתי לה שאיני מעונינת להשאיר לה סימנים לפני אירוע ושתבוא לאחריו ונעשה טיפול יסודי יותר ובמקביל תלך לרופא לטפל בכולסטרול הגבוהה שלה.
האם פעלתי נכון?
רחלי-אם אני משאירה לך דואר אלקטרוני רק את רואה אותו?או כל מי שנכנס לפורום יכול לראות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקפיצה
אני11/02/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאני
רחלי אלמקייס11/02/2008ראשית אומר לך שפעלת נכון אני גאה בך ובשיקול דעת שהפעלת, לגבי הדואר כולם רואים אותו אבל אני אראה אותו ואמחק אותו רק אני יכולה יכולה למחוק מהפורום או אופציה אחרת דברי רק עם דרור מהמכללה ובקשי ממנו את הנייד שלי, אבל לא בעיה להשאיר לי אימייל אני אשתמש בו ליצור איתך קשר ואמחק אותו
בידידות רחלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)