מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מצב על הפניםמיכל09/05/2007
שלום!
התחלתי להסיר שיער לצמיתות בפניי, באמצעות שיטת "גלי חום" (קרן אור אינפא אדום) לפני שלושה חודשים. הטיפול מחייב לגלח את השיער, ולצערי התחלתי לסבול מפצעים בצידי הפנים, מצב לא נעים, מגרד ולא אסתטי. אני, שמעולם לא סבלתי מפצעים כאלה, שמסרבים להרפא, מתחילה לחשוש מצלקות...במכון המליצו לי על פילינג (הגיוני לעשות פילינג על פצעים?!) , ניסיתי למרוח משחות כל מיני, אבל בינתיים לא מצאתי פיתרון משמעותי. אשמח לקבל ייעוץ מקצועי.
תודה מראש,
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפשר לקבל תשובה על השאלה שלי?
מיכל23/07/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמיכלי
רחלי אלמקייס23/07/2007ראשית נבהיר שמצבך אינו "על הפנים" כפי שאת מגדירה ישנן בעיות עור ותופעות חמורות הרבה יותר,ואסור להתייאש, תשובתי אלייך מתחלקת למספר סעיפים כדלקמן:
חשוב שתדעי בזמן שעורך פצוע אין לבצע עליו לא שעווה לא אינפרא ולא גילוח קודם יש לרפא את העור.
1.הפסקי לגלח את השיער שצומח - פעולת הגילוח והחיכוך בין העור והסכין גורמים לשיער להיות קשה ועבה יותר ולעור להיות פצוע עם חתכים זעירים.
2. עשי הפסקה בטיפולי אינפרא אדום למשך חודשיים ימיים.
3. רצוי וחובה לציין שטיפול באינפרא או בלייזר אינו מחייב גילוח, בין טיפול לטיפול ניתן להסיר את השיער בשעווה ורצוי אך חשוב מאוד שהטווח בין טיפול השעווה לטיפול האינפרא יהיה לפחות 20 יום (דהינו אם את צריכהלעשות טיפול בתאריך 22 לחודש אז את השעווה תעשי ב2 לחודש)
4. את טיפול השעווה אין לבצע לבד יש להעזר באיש מקצוע וחשוב לעשות רק שעווה חמה(ללא רצועות נייר/ בד) רצוי לפנות לאיש מקצוע לקוסמטיקאית שדעובדת עם שעווה צרפתית ולא שעווה רגילה.
דנה יש לראות את עורך ואת הפצעים על מנת לייעץ לך באופן אישי אבל מכיוון שנתקלתי בעבר בתופעה באופן שכיח אתן לך עצות קטנות ואשמח להיפגש עימך על מנת להעניק לך יעוץ ספציפי
א. הגיינה - בכל ימות השנה חשוב להקפיד על ניקיון עור הפנים בפרט בזמן שהוא סובל מהתופעה שתיארת יש לשתוף את עור הפנים בוקר וערב עם ג'ל או סבון שמתאים לסוג העור כרגע על סמך תאורך את יכולה להשתמש בג'ל ניקוי של הולילד סבון א- נוקס או אנטי בק של דרמלוגיקה או בג'ל של אם די פורמולשיין.
ב. למשך מספר ימים בלילה מרחי אנטביוטיקה קוסמטית קרם פרופולן ובבוקר הסירי אותו, או ג'ל יבוש של אם די פורמולשיין.
ג. השתדלי למנוע מהפצעים להתפוצץ וטפלי בעורך בזמן הזה בעדינות מרובה.
ד. בבוקר מרחי לחות טיפולית - והשלמי עם מקדם הגנה
שהיה בהצלחה תנסי ודברי איתי אם את מעוניינת השאירי לי את האימיל שלך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרחלי שלום
מיכל23/07/2007רחלי שלום,
תודה על תשובתך. פניתי אליכם עם שאלתי לפני חודשיים ומאחר ועבר זמן מאז, המצב כיום הוא שנותרו לי כתמים אדומים בצידי הפנים (כבר לא מופיעים פצעים חדשים), וחלק מהפצעים מתחילים להראות סימני הצטלקות. במכון שבו עברתי את הטיפול נתנו לי משחה לטיפול בצלקות, ובינתיים אין שיפור משמעותי. האם לדעתך, יש עוד משהו שאפשר לעשות כדי להיפטר מהכתמים האדומים/להמנע מצלקות? או שפשוט מאוחר מידי?
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)