אני בת 12

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני בת 12
    סימה
    07/02/2008

    התחלתי להיתאפר בגיל הזה .
    אני שמה ... עיפרון שחור , מייקאפ , מסקרה ...
    העם זה מזיק ?


    ---
    שמתי לב שיש קמטים מיתחת לעיניים .
    בגיל הזהה ?! אני נורא לחוצה .
    את יכולה לעזור לי ?


    במה כדי להישתמש ?
    במה אסור ?
    למה יש קמטים בגיל 12 ?
    \ והתחיל לי כבר מחזור


    תודהההההההההה רבה מעעיין שלכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אני בת 12

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי מעיין!

    רינת פלג
    07/02/2008

    קודם כל, לפני השאלה של למה הקמטים בגיל הזה, יש לי שאלה קצת יותר חשובה.... למה את מתאפרת בגיל כל כך מוקדם??
    ועכשיו לתשובות, כי את השאלה הזו אני בטוחה שגם אמא שלך שאלה.... :-)
    תראי, אם את דואגת להסיר את האיפור טוב טוב לפני השינה, ואת משתמשת באיפור נורמלי או איכותי ולא איפור מהשוק אז לא אמורה להיות שום בעיה.
    אני במקומך לא הייתי מטרידה את העור שלי באיפור בגיל שבו ממילא יש בעיות הורמונים רבות, והעור גם ככה סובל יותר מהרגיל (אל תדאגי - זה עובר....).
    בעניין הקמטים מתחת לעיניים - אני אישית חושבת שאף פעם לא מוקדם מידי להתחיל עם קרם עיניים וקרם לחות (ועובדה - התחלתי כשהייתי בגילך, והיום כולם טוענים שאני נראית קטנה מגילי ולא מאמינים לי שיש לי שני ילדים...). הרכיבי משקפי שמש בכל פעם שאת נמצאת מחוץ לבית ודאגי שלא להיחשף לשמש באופן כללי. השמש היא הגורם מספר 1 להזדקנות העור, ואחריה גם העישון (שאני מקווה שלא התחלת עם זה...). הרבי בשתיית מים (מים - לא דברים אחרים), כי מים זה הנוזל שנספג הכי טוב בתאי הגוף. עור ששותה הוא עור מתוח יפה וקורן.
    אני פה לשאלות נוספות...
    בהצלחה לך!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו