פצעי בגרות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פצעי בגרות
    ליה
    16/02/2008

    אחרי שפצעי בגרות נעלמים נשאר לי בפנים סמנים כאלה לא הרבה כי לא היה לי הרבה פצעי בגרות אבל אמרו לי תמיד שאם אגע בפצי בגרות זה יגרום לדבר הזה אבל אני תמיד הורדתי פצעי בגרות עכשיו אני לי יודעת מה לעשות עם הסמנים האלה האם יש דרך להעלימן או כך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פצעי בגרות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסתרת צלקות

    רינת פלג
    16/02/2008

    היי ליה!
    הצלקות שנגרמו לך מפצעי הבגרות אכן נגרמו בגלל ש"טיפלת" בהם...
    הצלקות יילכו ויעלמו עם השנים ועם חילוף תאי העור המתים בתאי עור חדשים (בד"כ הן נעלמות...).
    בינתיים, כל מה שנשאר זה להסתיר אותן מתחת למייק-אפ. ואיך עושים את זה? יש שני תכשירים שאני ממליצה עליהם בחום לכל מי שמתאפרת היות והם מצילים ממקרים של "עזרה ראשונה" וממקרי צלקות למיניהם.
    התכשיר הראשון הוא קונסילר ירוק והוא מטשטש אדמומיות. מה הכוונה? כל פעם שיש לך פצע אדום את מניחה מעליו את הקונסילר הירוק, בעדינות, ומעליו מייק-אפ. האדמומיות תעלם ולא תיראה.
    התכשיר השני הוא קונסילר ורוד, והוא מיועד לשימוש במקרים של צלקות ופיגמנטציה. הפיגמנט הורוד הוא זה שאחראי להסתרת הפיגמנט החום של הצלקות (גם אם זה חום בהיר). השימוש הוא זהה. מניחים את הקונסילר הורוד על הצלקות ועליו מייק-אפ.

    התכשירים קיימים בחברות היוקרה ובחברות לאיפור מקצועי. בחברות הוקרה הוא יקר מאוד, ובחברות לאיפור מקצועי מדובר במחיר יחסית סמלי, וכמות גדולה מאוד של חומר. בחלקן הוא על בסיס מים (ממליצה בחום) ובחלקן הוא על בסיס שמן (אני אישית פחות אוהבת על בסיס שמן).
    אם את מעוניינת בהמלצה אישית, אנא כתבי לי למייל האישי.

    לילה טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרינת, בהמשך לשאלה של ליה..

    דנה
    17/02/2008

    גם לי יש סימנים כאלה.. צלקות
    מפצעי הבגרות..

    כמה שנים לוקחל זה להיעלם את יודית?
    והאם יש משהו שיכול לזרז את התהליך?

    תודה!.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האמת שלא, אבל רחלי אולי תדע.....

    רינת פלג
    18/02/2008

    אני יודעת מנסיון שעם התחדשות תאי העור בפנים זה עובר, אבל זה לוקח זמן...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רחלי מה דעתך?

    דנה
    18/02/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פצעי בגרות וסימנים

    רחלי אלמקייס
    19/02/2008

    Vלדנה ושאר גולשות הפורום ששאלו לגבי פצעים והתופעות הנילוות אז כך,
    ראשית כמו שאמרה חברתי להנהלת הפורום רינת אין לגעת בפצעים שיוצאים כל נגיעה משאירה סימן
    יש לתת לאשת מקצוע לטפל בתופעה, המטופל יכול לשפר את תהליך הריפוי ע"י שימוש בתכשירים שניתנו לו ע"י קוסמטיקאית.
    כאשר יש בעור פצעים,פוסטולות, מה שקרוי בשפת עמנו "חצ'קונים" יש להתנהג כך:
    א. אין לחטט בפצעים ובטח לא "לטפל" בהם.
    ב. אם יש פצע אחד או שתיים צריך ליבש אותם בעזרת תרחיף ייבוש.
    ג. אם יש עור מרובה פצעים שמופעים באופן כרוני יש להתייעץ עם קוסמטיקאית ולנסות לבדוק מה מקור הבעיה (תזונה לקויה, שימוש בתכשירים שאינם מתאימים וכו') ולנסות לאזן את העור ע"י תכשירים מתאימים.
    לגבי הסימנים שנותרו לאחר הפצעים אם נותרו כתמים צריך לדעת שכתמים לוקח להם זמן להתבהר תלוי בגיל הכתם, רצוי לעשות פילניג אלפא הידרוקסי פעמיים בשבוע ולטפל בנוזל וקרם הבהרה
    השימוש בהם יעשה רק בלילה, חשוב להקפיד על קרם הגנה ביום.
    אם כתוצאה מהפצעים נשארו צלקות תלוי בעומק הצלקות כעקרון אפשר להקטין את עומק הצלקת ולגרום לעור להראות אחיד ובהיר מעט ע"י טיפול סדרתי של פילינג אצל קוסמטיקאית, יש מצבים שדרוש התערבות של רופא פלסטיקאי. ליה ודנה רוצות פרטים לגבי תכשירים כתבו לי אימייל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו