מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פצעי בגרותליה16/02/2008
אחרי שפצעי בגרות נעלמים נשאר לי בפנים סמנים כאלה לא הרבה כי לא היה לי הרבה פצעי בגרות אבל אמרו לי תמיד שאם אגע בפצי בגרות זה יגרום לדבר הזה אבל אני תמיד הורדתי פצעי בגרות עכשיו אני לי יודעת מה לעשות עם הסמנים האלה האם יש דרך להעלימן או כך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסתרת צלקות
רינת פלג16/02/2008היי ליה!
הצלקות שנגרמו לך מפצעי הבגרות אכן נגרמו בגלל ש"טיפלת" בהם...
הצלקות יילכו ויעלמו עם השנים ועם חילוף תאי העור המתים בתאי עור חדשים (בד"כ הן נעלמות...).
בינתיים, כל מה שנשאר זה להסתיר אותן מתחת למייק-אפ. ואיך עושים את זה? יש שני תכשירים שאני ממליצה עליהם בחום לכל מי שמתאפרת היות והם מצילים ממקרים של "עזרה ראשונה" וממקרי צלקות למיניהם.
התכשיר הראשון הוא קונסילר ירוק והוא מטשטש אדמומיות. מה הכוונה? כל פעם שיש לך פצע אדום את מניחה מעליו את הקונסילר הירוק, בעדינות, ומעליו מייק-אפ. האדמומיות תעלם ולא תיראה.
התכשיר השני הוא קונסילר ורוד, והוא מיועד לשימוש במקרים של צלקות ופיגמנטציה. הפיגמנט הורוד הוא זה שאחראי להסתרת הפיגמנט החום של הצלקות (גם אם זה חום בהיר). השימוש הוא זהה. מניחים את הקונסילר הורוד על הצלקות ועליו מייק-אפ.
התכשירים קיימים בחברות היוקרה ובחברות לאיפור מקצועי. בחברות הוקרה הוא יקר מאוד, ובחברות לאיפור מקצועי מדובר במחיר יחסית סמלי, וכמות גדולה מאוד של חומר. בחלקן הוא על בסיס מים (ממליצה בחום) ובחלקן הוא על בסיס שמן (אני אישית פחות אוהבת על בסיס שמן).
אם את מעוניינת בהמלצה אישית, אנא כתבי לי למייל האישי.
לילה טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרינת, בהמשך לשאלה של ליה..
דנה17/02/2008גם לי יש סימנים כאלה.. צלקות
מפצעי הבגרות..
כמה שנים לוקחל זה להיעלם את יודית?
והאם יש משהו שיכול לזרז את התהליך?
תודה!.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאמת שלא, אבל רחלי אולי תדע.....
רינת פלג18/02/2008אני יודעת מנסיון שעם התחדשות תאי העור בפנים זה עובר, אבל זה לוקח זמן...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרחלי מה דעתך?
דנה18/02/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפצעי בגרות וסימנים
רחלי אלמקייס19/02/2008Vלדנה ושאר גולשות הפורום ששאלו לגבי פצעים והתופעות הנילוות אז כך,
ראשית כמו שאמרה חברתי להנהלת הפורום רינת אין לגעת בפצעים שיוצאים כל נגיעה משאירה סימן
יש לתת לאשת מקצוע לטפל בתופעה, המטופל יכול לשפר את תהליך הריפוי ע"י שימוש בתכשירים שניתנו לו ע"י קוסמטיקאית.
כאשר יש בעור פצעים,פוסטולות, מה שקרוי בשפת עמנו "חצ'קונים" יש להתנהג כך:
א. אין לחטט בפצעים ובטח לא "לטפל" בהם.
ב. אם יש פצע אחד או שתיים צריך ליבש אותם בעזרת תרחיף ייבוש.
ג. אם יש עור מרובה פצעים שמופעים באופן כרוני יש להתייעץ עם קוסמטיקאית ולנסות לבדוק מה מקור הבעיה (תזונה לקויה, שימוש בתכשירים שאינם מתאימים וכו') ולנסות לאזן את העור ע"י תכשירים מתאימים.
לגבי הסימנים שנותרו לאחר הפצעים אם נותרו כתמים צריך לדעת שכתמים לוקח להם זמן להתבהר תלוי בגיל הכתם, רצוי לעשות פילניג אלפא הידרוקסי פעמיים בשבוע ולטפל בנוזל וקרם הבהרה
השימוש בהם יעשה רק בלילה, חשוב להקפיד על קרם הגנה ביום.
אם כתוצאה מהפצעים נשארו צלקות תלוי בעומק הצלקות כעקרון אפשר להקטין את עומק הצלקת ולגרום לעור להראות אחיד ובהיר מעט ע"י טיפול סדרתי של פילינג אצל קוסמטיקאית, יש מצבים שדרוש התערבות של רופא פלסטיקאי. ליה ודנה רוצות פרטים לגבי תכשירים כתבו לי אימייל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)