עזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה
    אני1
    21/02/2008

    שלום!!
    מחר יש לי הופעה...אני רקדנית...ואני צריכה להתאפר עם איפור שחור בעיניים..
    יש לי עיניים חומות גדולות...איך מתאפרים ...כי בדרך כלל האיפור השחור לא יוצא כמו שאני רוצה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איפור במה

    רינת פלג
    21/02/2008

    היי אני1!,
    תראי, העקרון באיפור במה הוא שהוא צריך להיות כבד ובולט כדי שיראה למרחוק (קחי בחשבון את אלה שיושבים בשורה האחרונה).
    הניחי צללית כהה (שחור, סגול כהה, כחול כהה) על כל גלגל העין, וטשטשי את הגבולות שיהיה מעבר יפה.
    הניחי קו של צלליתמתחת לקו הריסים התחתון כדי להגדיל עוד יותר את העין.
    בעניין השפתיים על הבמה, בד"כ מקובל גם להדגיש עם צבע כהה, אבל השאלה היא אם יש לכם איזהשהו סיכום גם לגבי הצבע?

    את מוזמנת לאתר שלי כדי לראות איפור מעושן כמו שאת צריכה לעשות (הוא אומנם בצבע חום שם, אבל הטכניקה היא זהה). את תזהי את הדוגמנית, היא בלונדינית עם עיניים ירוקות ומחרוזת עם חרוזים בברונזה....
    אם את צריכה עזרה נוספת - אני פה כמובן...
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו