איפור קל על פצעי בגרות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איפור קל על פצעי בגרות
    עופר
    22/02/2008

    אני סובל מאקנה בינונית, ואני כבר שנה משתמש באיפור קל בשם LANCOME, תכשיר יקר שעולה כ-200 שקל,שפופרת קטנה בצבא חום.
    אבל האיפור עושה אחרי כמשהו כמו שעתיים את העור מאוד מאוד שמנוני וזה ניראה כאילו אני מזיע מאוד בפנים.
    יש איזה תכשיר איפור אחר שאני יכול להישתמש שלא יעשה את הפנים שלי כל כך שמנוניות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איפור קל על פצעי בגרות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי ניר!

    רינת פלג
    22/02/2008

    נראה, לפי התיאור שלך שאתה משתמש בקונסילר רגיל (יקר אומנם, אבל רגיל...).
    קונסילר הוא מוצר על בסיס שמן ולכן נראה לך שאתה מזיע אחרי זמן מה. את הקונסילר יש לקבע בעזרת פודרה, אבל זה כבר "איפור מידי" בשביל גבר.
    אני במקומך הייתי משתמשת בקונסילר ירוק על בסיס מים (כתוב לי למייל האישי ואגיד לך איפה אפשר להשיג). הוא גם זול מאוד יחסית להוצאה הנוכחית שלך, וגם יש בו כמות ענקית שתספיק לך להמון המון זמן. הצבע הירוק מנטרל את האדמומיות ואם תלמד לנצל את המיטב ממנו, תוכל לצאת עם זה מהבית בלי שירגישו שיש לך נקודות ירוקות על הפנים...
    בקונסילר שיש לך אני ממליצה לך להשתמש בלילה. פשוט להניח כמות נכבדת על הפצע (ממש לצבוע את כולו), וזה מייבש אותו. לא לפוצץ כמובן, כי אז נשארות צלקות והטיפול בהן הוא שונה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ושאלה

    עופר
    22/02/2008

    רציתי להוסיף שאני משתמש כמובן בקונסילר על מנת שיראו את הפצע כמה שפחות ולא על מנת לרפא אותו כיוון שלזה יש לי משחה אחרת, אותה אני שם בלילה לפני השינה על מנת לייבש את הפצע וליגרום לו לריפוי מהיר יותר.
    האם הקונסילר הירוק יעשה את אותה הפעולה כמו שהקונסילר שלי עושה?
    הוא ממש מבהיר את הפצע לכיוון עור הפנים שלי וכך רואים אותו פחות.
    ואיפה ניתן להשיג את הקונסילר הירוק?
    ואולי עדיף להישתמש בקונסילר איפור רגיל (בצבע עור הפנים) כמו שיש לי רק על בסיס מים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי עופר!

    רינת פלג
    23/02/2008

    עניתי לך גם במייל, ובכל זאת אענה גם כאן כמובן.....

    בעקרון, אין כזה דבר קונסילר על בסיס מים בגוון העור, מהסיבה הפשוטה שהקונסילר כתכשיר איפור, מיועד לאיזור העיניים שהוא איזור יבש מאוד. לכן הקונסילר הוא שומני מאוד - כדי להזין את אותו איזור.

    קונסילר על בסיס מים זה רק קונסילר בצבעים (יש ירוק, ורוד, סגול, לבן - כל אחד למטרה אחרת..), ולכן אני בספק אם תוכל למצוא קונסילר בגוון העור על בסיס מים.

    אתה יכול להמשיך, כמובן, להשתמש בקונסילר שלך ביומיום, אבל תזכור שיש גם קטע של בהיר וכהה באיפור (בדיוק כמו בציור). לכן, יש לזכור שבהיר מבליט וכהה מטשטש ומשקיע. כשאתה שמניח קונסילר בהיר על הפצע אתה גורם לאותו איזור לבלוט יותר. כשאתה שם קונסילר כהה אתה גם מכסה את הפצע וגם גורם לאשלייה שאין שם "גובה" שיש בד"כ כשיש פצע בולט.

    זה המון מתורת האיפור, אבל חשוב שתדע שחוץ מזה שנראה לך קצת מזיע, יש עוד דברים שנראים לעין ואולי לא שמת לב אליהם.

    הוספתי לך גם המלצה אישית על מוצר במייל הפרטי.

    אם אתה צריך עוד עזרה אני כאן כמובן, וגם בפורום.

    בהצלחה!

    רינת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו