מס' שאלות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מס' שאלות
    מתאפרת מתחילה
    23/02/2008

    1. איך שמים צללית לעין?
    2.מה ההבדל בין פודרה למייק אפ נוזלי?אני צעירה ורוצה שהמייק אפ ייתן מראה טבעי אך גם יכסה צלקות מפצעי אקנה מה יותר מומלץ בשבילי?
    3.לפעמים ששמים מסקרה הרבה ריסים נדבקות יחד ואם נוגעים בזה המצב מחמיר אז איך מתקנים?
    4.כמה זמן לפני ששמים מייק אפ כדי לשם קרם לחות לפנים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מס' שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי מתאפרת מתחילה!

    רינת פלג
    23/02/2008

    אענה לך לפי הסדר בו שאלת....
    1. צללית יש להניח על כל גלגל העין ואז לטשטש. מה הכוונה? מעל גלגל העין יש כמו מן שקע כזה. עד לשם את מניחה צללית, ומשם והלאה מטשטשת. כנ"ל בקצה החיצוני של העין.
    2. פודרה נועדת לקבע מייק-אפ מוצק, ולכן אין קשר בינה לבין מייק-אפ נוזלי. היות ואת צעירה וסובלת מפצעים הייתי ממליצה לך על מייק-אפ נוזלי שנותן כיסוי טוב (להמלצה על מוצר ספציפי את יכולה לכתוב לי במייל אישי). מייק-אפ נוזלי מתאים למצבי קיצון של העור - או לעור מושלם או לעור בעייתי. אין לך צורך בפודרה היות והשימוש במייק-אפ מוצק ובפודרה מכבידים גם על הפצעים וגורמים להם להיות בולטים יותר.
    3. מסקרה - אם המסקרה אינה עמידה אין בעיה להמשיך עם שכבה נוספת. היות ולא ציינת באיזו מסקרה את משתמשת אני מניחה שזו מסקרה עמידה, משום שזו התכונה הבולטת שלה (מעבר לזה שהיא עמידה כמובן...). שימי שכבה אחת, ולאחר מכן סרקי במסרק ריסים (מקצועי, או אפילו "ממוחזר" - קחי מסקרה שנגמרה, שטפי היטב את המברשת שלה, והרי לך מסרק ריסים...). מסרק הריסים אוסף את השאריות של המסקרה, ומפריד את הריסים...
    4. מבחינת קרם לחות והכנת העור לפני האיפור - אני ממליצה בחום על פילינג עדין פעמיים בשבוע, ועד 15 דקות לפני האיפור להניח קרם לחות. המתיני שייספג, ונקי את השאריות בעזרת טישו יבש (לא מגבון).

    לעוד שאלות ובעיות - אני כאן בשמחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צללית לעיניים

    סיגל
    24/02/2008

    אני שמה צללית על כל העין , האם זה בסדר?ושאת אומרת לטשטש ,האם לעשות זאת עם האצבע?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תלוי מה זה כל העין אצלך.....

    רינת פלג
    24/02/2008

    תראי, הגבולות להנחת הצללית הם:
    1. כל העפעף (עד הזוית הפנימית, ועד ה"חיבור" בחלק החיצוני של העין).
    2. הגבול העליון של הנחת הצללית הוא מה שנקרא "קפל הבננה". זה אותו שקע שאם את נוגעת עם האצבע את מזהה בוודאות ש"כאן נגמרת העין וכאן יש עצם".

    מבחינת טשטושים - אם נוח לך עם האצבע אז סבבה, בעקרון אני מוצאת שמברשת נוחה יותר, ונותנת גימור אחיד יותר.

    אם את רוצה, את מוזמנת לשלוח לי את כתובת המייל שלך, ואשלח לך תמונה לדוגמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני שולחת לך את המייל שלי

    סיגל
    24/02/2008

    [email protected] , אשמח לקבל תמונה כמו שרשמת לי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני שולחת לך עכשיו.

    רינת פלג
    24/02/2008

    תגידי לי אם את צריכה עוד משהו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו