לרינת ורחלי המקסימות!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לרינת ורחלי המקסימות!!
    יסמין
    25/02/2008

    זאת אני שהתערבתי עם אחי שאני אסדר לו את הגבות..
    אז רציתי להגיד לכן שיצא פשוט מהמם!!!
    המחמאות לא מפסיקות לזרום והוא גם מאוד מרוצה..
    רק יש לי עוד שאלה קטנה לגביי זה..
    הוא פשוט לא יכל לסבול את הכאבים ופעם מישהו אמר לי שאפשר להקפיא מגבת ולפני שמורטים את הגבות אז צריך לשים את המגבת הקפואה 10 דקות ואז כאילו זה לא כואב..
    אז זה נכון??כי הוא ממש סבל חחח..
    ואיך אני יכולה לשלוח לכן תמונה?יצא מדהים..
    אגב תודה רבה על הטיפים שלכן!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לרינת ורחלי המקסימות!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שני!

    רינת פלג
    25/02/2008

    קודם כל אני שמחה שהוא גם הפיק תועלת מההתערבות ולא רק הרגיש פראייר.....
    בעקרון הקטע עם הקור עובד על הרעיון שאת מתרכזת בקור אז את לא מרגישה את הכאב. עובדים עם קור בד"כ עם ספורטאים, אבל הרעיון נכון, ואם זה מה שיעזור לו אז סבבה... בעקרון כוח הסבל של הגברים שואף לאפס לעומת כוח הסבל של הנשים (גם בעלי ככה...) אז אי לא מתפלאה בכלל..... :-)
    יאללה שלחי לי תמונות למייל האישי....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חחח את הכי צודקת בעולם!!!!

    שני2
    26/02/2008

    באמת הכוח סבל של הנשים הרבה יותר חזק משל הגברים!!!!
    אבל האמת שהוא התמודד עם זה די יפה..היה לו מלא להוריד מהאמצע..חח מסכן..
    אני אשלח לך ברגע שאני אעביר את התמונות למחשב!!!
    תודה !!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו