מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לקוסמטיקאית רחלי היקרהאני29/02/2008
התייעצתי איתך בעבר ואשמח להתייעץ שוב.
אני קוסמטיקאית מתחילה ויש לי לעשות טיפול פנים עמוק הכולל ניקוז קומודונים והרבה.
לפי שסיפרתי לך פעם קודמת למדתי במכללה.
אני לרוב משתמשת במוצרים של NMF -אני בטיפול מסוג זה -עושה את הפילינג המקצועי אלפא ביטא הידרוקסי 16% (1-2 דקות)ואחר כך התפחה כפולה עם הג"ל התפחה של אותה חברה. ניקוז ומסכה מתאימה.
שאלותי-
1 בשלב ההחדרות אחרי הפילינג-מה היית ממליצה לעור שמן עם קומודונים
2 על מנת שהריכוך של העור יהיה יותר טוב-באיזה חומר נוסף מומלץ לי להשתמש -כי אני מרגישה שההתפחה הכפולה לא מספיקה.
יש לציין שאין לי כרגע מכשיר אדים .
תודה רבה לך על הייעוץ וההעזרה-את מקסימה!!!!!!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאני היקרה
רחלי אלמקייס01/03/2008אני בכיף ובאהבה אני אעזור לך אשמח לדעת מי את, את יכולה לבקש את הסלולרי שלי מדרור מהמכללה או להשאיר לי אימייל ואני אתקשר איתך דרך האימייל את האימייל אני רושמת ומייד מוחקת מהפורום.
לשאלותך:
1. לעור שמש אפשר לערבב לחות+ ג'ל לNMF יש לחויות מעולות ותכשירים מצוינים לעור השמן ולשאר העורות.
2. סוד ההצלחה של טיפול בעור שמפריש ויש בו קומודונים הוא ריכוך טוב, ג'ל ההתפחה של NMF הוא בין המצוינים, אם עדין אינו מספיק לך למרות שלדעתי הוא מספיק את יכולה להשתמש בתוספי התפחה לוקחים מעט מהתוסף שהוא נוזל מעסים איתו את הפנים 2 דקות ואח"כ מורחים ג'ל התפחה
תוספי התפחה: א נוקס סולושיין של הולילנד, תוסף ריכוך של בלה דונה ( אני אישית לא אוהבת אותו)
בנוסף לחברת כריסטינה יש סידרה שנקראת קומודקס זו סידרה לטיפול בעור בעייתי יש להם בתוך הסידרה תכשיר שאפשר לרכוש בניפרד שנקרא סולושיין (בקבוק מס' 4) לאחר שמסירים את ג'ל ההתפחה באיזור מסויים לוקחים מעט מהתכשיר ומעסים לתוך האיזור האיזור מאדים (אין לך מה לדאוג מהתופעה) והקומודונים יוצאים בקלות, שימי לב שמשתמשים בתכשיר זה אין להשתמש במכשיר אידים ולא לעשות איתו התפחה כמו שעושים עם ג'ל .
בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרחלי המקסימה
אני01/03/2008תודה רבה לך על הייעוץ.
אני מכיתת משכית-המורה שלי היתה תמר.
ואת היית גם כן המורה שלנו בהדרכות בכיתה וכו....
את מקצועית מספר 1 !!!
אני יבקש מדרור את הטלפון ואשמח להיות איתך בקשר.
שבוע מוצלח!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאני היקרה
רחלי אלמקייס06/03/2008אשמח לדבר איתך רחל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)