מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צריכה עצה איך לאפר מישהי כהה עםנסיכת הצבעים01/03/2008
כהות חזקה סביב העינים
וגם על העינים בשקע העין וזה נראה כאילו היא שמה צללית חומה
בנוסף יש גם כתמים מופשטים כהים אפרפרים בפנים
זאת בחורה חצי הודית וחצי תימנה
ויש לה עינים בולטות עגולות ממש
אז את הכהות בפנים ותחת העינים הצלחתי בערך להסתיר עם קונסילר ורוד חזק ומעל מיק אפ מוצק
הבעיה היא שבעינים לא הצלחתי וגם נראה לי שקונסילר מעל זה שומני וכבד מידי
אז מה לעשות? והאם קונסילר ורוד זה הצבע המתאים או שעדיף כתום או משהו אחר?
עכשיו אני יודעת שמשהי כהה כדאי לאפר בצבעים מבריקים אבל בגלל שהעינים שלה בולטות זה לא מחמיא
שמתי תיחום שחור כדי להשקיע את העין וזה באמת עזר אך מצד שני הבליט את הצורה המעודלת
נסיתי המון צבעים של צלליות חלקם נתנו מראה חולה חלק נבלעו בצבע שלה ובכהות שעל העפעף העליון
ניסתי זהב ,ירוק, ורוד
ושום דבר לאנראה טוב
והכהות מאד מפריע
בבקשה מה אני צריכה לעשות? איזה איפור יכול להתאים?
רק כאשר איפרתי אותה בעדינות עם מעט צבע זה יצא נחמד אבל זה כאילו יפה ליציאה
אבל אני צריכה לאפר אותה בשביל צילומים
ואז יש לי שתי בעיות אני צריכה לשים הרבה צבע כשי שלא יהיו לי כמו חורים בתוכו ולא מתאתי צללית מחמיאה
והכהות שאנני מצליחה להסתיר והיא מעכירה לי כל צבע שאני שמה לה על העין
אז איך לאפר אותה כדי שזה יראה טוב לצלום?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אז ככה - קצת ארוך....
רינת פלג01/03/2008אם מבחינת הכהויות והכתמים האפורים הצלחת - אז סבבה... תרשמי לך בצד איך התמודדת כי בטוח תתקלי בזה שוב בעתיד.....
מבחינת גלגל העין - את יכולה בעקרון לשים כל קונסילר בהיר מהסיבה הפשוטה שאת ממילא מכסה את זה בצללית.... לכן אין יותר מידי טעם לעבוד על הכהויות שם (מה גם שאיזור העין מטבעו כהה יותר משאר הפנים...).
את צודקת בעניין ההתלבטות עם הצלליות המבריקות והעיניים הבולטות, ולכן הייתי הולכת על בינוני ומעט מבריק. ככה את כאילו יורדת בטון אחד מבחינת זה שגם בהיר וגם מבריק זה יותר מידי. מט לא יראה טוב, ומבריק יראה יותר מידי... לכן לכי על בינוני ומבריק - זה הכי יחמיא.
מבחינת תיחום שחור - תיחום מלא (לא משנה אם עליון או תחתון או שניהם) אכן יבליט את הצורה העגולה של העין. נסי לתחום רק שליש חיצוני וזה יעדן את ה"עיגול" הטבעי שיש לה.
איפור לצילומים - שימי לב לכמה דברים.... קודם כל המייק-אפ צריך להיות חצי טון כהה יותר ממה שהיא רגיל. הצללית חייבת להיות רווייה מבחינת הצבע, וזה אומר שכמו שזה בפלטה - ככה זה אמור להראות על העין. אחרת הצבע פשוט יברח מהפלאש החזק, ואכן ייראו חורים באיפור. בעניין הכהות על גלגל העין - נסי להניח קונסילר בהיר.
אם תוכלי לשלוח לי תמונה שלה למייל האישי אוכל לעזור לך הרבה יותר....
דרך אגב, איפה את לומדת?
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרינת תודה רבה על התשובות
נסיכת הצבעים03/03/2008זה מאד עזר לי באמת לא חשבתי על זה אני אנסה לאפר אותה עם משהו באמצע
ושאלת אם את מכירה אותי עוד פורום אז כן אני גולשת גם בנענע ובפורטל ביוטי ששמתי לב שאת גם גולשת שם
ואני לומדת באיל מקיאג' וגי'יג'י אקדמאי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני שמחה, הלמידה באינטרנט לפעמים
רינת פלג03/03/2008עשויה להיות מועילה יותר מהלמידה בכיתה, משום שבכיתה אנחנו לומדים את "התורה" של אותו מקצוע, ובאינטרנט אנחנו פוגשים חברים ולומדים מנסיונם....
תרגישי חופשי לשאול!
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)