לרינת המאפרת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לרינת המאפרת
    סיגל
    02/03/2008

    קראתי בעיתון לאשה על צללית חדשה שיצאה,של חברת "סופטאץ",האם יצא לך לעבוד איתה?רציתי לדעת איך היא,והאם אפשר להשתשמש בה גם בתור איילינר,כי ראיתי שיש לה מן מכחול כזה! תודה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לרינת המאפרת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי סיגל,

    רינת פלג
    02/03/2008

    אשמח אם תוכלי לכוון אותי למספר הגליון כדי שאוכל לוודא שאנחנו מדברות על אותה צללית....
    ברמת העקרון אם אנחנו אכן מדברות על אותה צללית, מדובר על צללית אבקה שמגיעה במן בקבוקון כזה כמו של אייליינר, ובקצה - במקום מכחול דק יש ספוגית.
    באופן אישי אני לא עובדת עם צלליות של החברה הזו, משום שהפיגמנט בהן פחות עמיד מבצלליות מקצועיות, ובאיפור מקצועי שצריך להחזיק יותר מ-12 שעות - זה עלול להיות מעט בעייתי..... אני לא רוצה לחוות דעה על מוצר שלא התנסתי בו, אבל אשמח לקפוץ לסופרפארם, לבדוק ולחזור אלייך עם תשובה...
    ואם אנחנו כבר מדברות על אייליינר בכל מיני צבעים יש לי פתרון מדהים בשבילך. שלחי לי מייל - ואמליץ לך על מוצר שחבל על הזמן...
    תישארי מעודכנת פה, מחר אני אקפוץ לסופרפארם, אבדוק ואענה לך בשמחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוקיי, בדקתי.....

    רינת פלג
    03/03/2008

    סיגל - בעניין הצללית...
    זו צללית אבקה במרקם כייפי מאוד... הדרך הטובה ביותר לעבוד איתה היא להניח אותה על קונסילר, ללא פידור, ככה היא תתקבע ותישאר עמידה לאורך זמן.
    אני לא יודעת מה רמת עמידותה, כי בשביל זה צריך כמובן להתאפר ולהסתובב יום שלם, אבל לשימוש יומיומי היא נראית לי אחלה.

    בעניין האייליינר... כמו שחשבתי, בקצה יש ספוגית ולא מכחול ולכן אי אפשר להשתמש בה כאייליינר. אם את רוצה מוצר מדהים שעושה מכל צללית אייליינר את מוזמנת לפנות אליי במייל ואכוון אותך לחנות המתאימה באיזור מגורייך.

    יום נפלא!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את ממש מקסימה

    סיגל
    03/03/2008

    ואני מאוד מודה לך , על שהלכת ובדקת בשבילי,אשמח לתת לך את המייל שלי,ודרך אגב נתתי לך אותו גם בעבר : [email protected] ,המון תודה ויום מקסים!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עכשיו אני נזכרת...

    רינת פלג
    03/03/2008

    נכון, אני מקווה שהטיפים הקודמים עזרו לך....

    אני שולחת לך עכשיו מייל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו