שמן הידרופילי לניקוי הפנים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שמן הידרופילי לניקוי הפנים
    מיכל
    04/03/2008

    האם שמן הידרופילי הוא שמן מינרלי כמו שמן תינוקות? יש בעיה להשתמש בו להסרת איפור? (סותם נקבוביות או משהו אחר?)

    איזה מוצר להסרת איפור יכול להתאים לי - אזור T שומני ונוטה לפצעונים ובשאר הפנים העור יבש ומחוספס (חלב פנים \ ג'ל ניקוי \ שמן הידרופילי..)? אם אפשר לקבל המלצות ספציפיות אני אשמח..

    מיכל :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למיכל היקרה

    רחלי אלמקייס
    06/03/2008

    מיכל אכן שמן הידרופילי הוא תערובת של שמנים מינרלים הואי אינו מומלץ לשימוש לא להסרת איפור ולא לניקוי הפנים, חוץ מתחושת שמנוניות הוא אינו תורם לכלום זו דעתי יהיו כאילו אנשי מקצוע שיחלקו עלי.
    ראשית את צריכה לדעת שיש מספר אופציות לנקות את הפנים : חלב פנים + מי פנים( הם חייבים להיות ביחד הם משלימים אחד את השני איאפשר לנקות רק עם אחד מהם), סבון או ג'ל ניקוי, ישנם סוגים מכל אופציה שמתאימים לכל סוג עור.
    אישית אמליץ לך להשתמש בג'ל קליל או בסבון עדין הנה עבורך רשימה של חלק מתכשירי ניקוי בהם תוכלי להשתמש:
    1. ג'ל ניקוי של פוריטי- ג'ל קליל ללא חומרים מיבשים מנקה ביעילות ומתאים להסרת איפור עיניים.
    2. סבון רה - ניו של חברת הולילנד גם הוא מתאים להסרת איפור קליל ומנקה היטב.
    3. ג'ל ניקוי של חברת יונקה ג'ל עדין המכיל את צמח הספונריה ואצה אדומה - מומלץ מאוד אבל יקר .
    4. ג'ל ניקוי מסדרת מור של חברת סומה הרבה מתאים להסרת איפור ואינו מייבש.
    ** סבון דאבל אקשן של הולילנד יכול לבוא בחשבון אך הוא אינו מתאים להסרת איפור ובטח שלא באיזור העיניים.
    והרשימה עוד ארוכה רשמתי לך חלק מהנבחרים אם את רוצה עצות נוספות לתכשירים או היכן לרכוש רישמי לי אימייל ואחזור אליך,בהצלחה רחל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סליחה יש כאן עריכה של הודעות? רחלי?

    נסיכת הצבעים
    06/03/2008

    אני השבתי למיכל על השאלה שלה על שמן הידרופלי
    ופתאום אני רואה רק את התשובה שלך ושלי נעלמה
    למה?
    כתבתי משהו לא בסדר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנסיכת הצבעים

    רחלי אלמקייס
    07/03/2008

    ראשית אשמח אם תרשמי את שמך ולא ביטוי נסיכת הצבעים.
    המערכת בודקת את התשובות אם יש משהו שלא נכון היא מוחקת
    מצטערת לא ראיתי את תשובתך אשמח אם תרשמי שוב וברצון אגיב עליה יום נפלא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרחלי לא הבנתי איך המערכת מוחקת

    נסיכת הצבעים
    07/03/2008

    אוטמטית הרי זה מחשב מאיפה המחשב יודע מה נכון ומה לא נכון
    ואני כתבתי לה הסבר כמו שאת כתבת מה זה שמן הידרופלי
    ושאליעדיף שתשתמש בחלב פנים או בסבון עדין
    אז שוב אני לא מבינה מה הבעיה בהודעה שלי
    אה וקוראים לי רונית אבל סתם יותר נוח לי לקרוא לעצמי בכינוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו