כמה שאלות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כמה שאלות
    מור
    07/03/2008

    שלום,
    בפורים הקרוב אני מתחפשת לפיראטית\שודדת ים ורציתי לדעת איך את ממליצה להתאפר..
    בנוסף קניתי איליינר נוזלי ואני מפחדת להשתמש בו מכיוון שאם אני אפקשש יהיה לי קשה להסיר אותו.
    יש לך טיפים איך שמים איליינר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כמה שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי מור!

    רינת פלג
    08/03/2008

    איפור לפיראט/ית הוא איפור פשוט יחסית:
    ציירי עיגול שחור סביב אחת העיניים, ומשכי שתי רצועות לכיוון הראש, כאילו אלה הרצועות של הרטייה. באייליינר ניתן לצייר צלקת - פס אחד באלכסון וכמה פסים שחוצים אותו. כאן תוכלי לראות שודד ים בן - השינוי היחיד לגבי בת הוא שלא מציירים שפם וזקן...
    [a href='http://www.rinatmakeup.co.il/site/detail/departAlbum/albumPic.asp?depart_id=51701&category_id=19349' id='link'][/a]

    מבחינת אייליינר נוזלי - אני אישית מאוד אוהבת את השימוש באייליינר נוזלי... מה גם שהוא חזק יותר, דרמטי יותר, ואלגנטי יותר. עניין הדיוק באייליינר נוזלי תלוי במספר הפעמים שתתרגלי... אם יש לך איזה אחה"צ פנוי, שבי מול המראה, שימי לב שהיד המציירת את האייליינר אינה באויר, אלא מקובעת (הניחי את המרפק על השולחן / שיש), שבי מול מראה והתחילי למשוך קו, עד שיצא מדוייק. זה רק עניין של תרגול....
    אם את צריכה דוגמה לאייליינר מושלם, שלחי לי מייל פרטי ואחזיר לך תמונה.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו