זקוקה לעצות לאיפור במה........

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זקוקה לעצות לאיפור במה........
    רונע =>
    08/03/2008

    שאלתי אותך בתחילת החודש כיד להתאפר כבלרינה.
    עכישו יש לי שאלה נוספת:
    אני רקדנית (לא בלרינה) ואני לא יודעת איך מתאפרים איפור במה.
    אני רוקדת את כל הסיגנונות כמו ג'אז מודרני היפ הופ קלאסי אופי בקיצור הכל.


    איך מתאפרים איפור במה שמתאים לכל הסיגנונות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איפור במה

    רינת פלג
    08/03/2008

    העקרון באיפור במה הוא שיהיה בולט ונראה למרחוק. את צריכה לקחת בחשבון שאם האיפור שלך חלש, מי שיושב בשורות האחרונות, או אפילו מאמצע האולם ואילך, לא רואה פנים. הוא רואה רק גוף...
    בסיס - על הבסיס להיות כבד ואיכותי, כדי שישרוד בחום של התאורה ובזיעה כמובן.
    עיניים - מודגשות. עדיף איפור מעושן בצללית שחורה, כחולה כהה, סגולה כהה. אלה הצבעים שנראים הכי טוב בתאורת במה.
    סומק והצללות - כרגיל, חזקים קצת יותר.
    שפתיים - אודם אדום / בורדו / גוון יין.

    זה לא נראה טוב בכלל פנים מול פנים, אבל על במה זה נראה נהדר.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו