איפור קבוע - עיניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איפור קבוע - עיניים
    עופרי
    01/03/2013

    שלום

    יש לי 2 שאלות הקשורות לאיפור קבוע באזור העיניים

    1. עשיתי איפור קבוע ללקוחה עין אחת יצא יפה מאד ובעין השנייה הפגמנט לא נקלט!! יכל להיות שזה מאחר והשתמשתי במאלחש נוזלי (עד שהגעתי לעין השניה השתמשתי שכמות גדולה יותר של מאלחש..) כשהאזור היה אדום ונפוח עזבתי. מרחתי משחה .
    האם אוכל לתקן את התוצאה? נראה לא זהה.

    2. כשמעוניינים באיילנינר בעין עליון + תחתון עושים זאת באותו היום או שעושים למעלה מחקים חודש ואז למטה???

    אשמח צאד לקבל עזרה
    שבת שלום
    עופרי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איפור קבוע - עיניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איפור קבוע - עיניים - תגובה

    אינה בן נון
    02/03/2013

    שלום עופרי
    קליטת הצבע לא קשורה לאלחוש אלא בגורמים אחרים.
    אפשר בהחלט לתקן את התוצאה בטיפול הבא.
    אם רוצים לעשות איילינר עליון-תחתון זהו תהליך אפשרי באותו הטיפול אך ללקוחות רגישות במיוחד ניתן להפריד, מספיק כשבוע בין עליון לתחתון.
    לפרטים נוספים אני מזמינה אותך להצטרף לקבוצה סגורה של מאפרות קבוע שפתחתי בפייסבוק שנקראת - איפור קבוע אסתטי ושיקומי
    שם אנחנו מעשירות בידע ועוזרות אחת לשנייה בפיתרון בעיות מסוג זה.
    אינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו