איך להתאפר בקיץ 2008?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איך להתאפר בקיץ 2008?
    נרמינה :>
    13/03/2008

    שלום מומחיות יקרות!
    הייתי רוצה לדעת איך להתאפר בקיץ הזה?
    ואיזה גווני צלליות מתאימות לעיינים חומות?
    אם יש לי שפתיים דקות וקטנות ואני לא רוצה להשתמש בעיפרון שפתיים כי זה יותר מדיי מבגר בעייני ואני בת 17 מה עליי לעשות?
    תודה מראש!
    נרמינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איך להתאפר בקיץ 2008?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי נרמינה,

    רינת פלג
    14/03/2008

    קודם כל אנחנו עדיין לא בענייני קיץ.. לפני כן יש את מראות האביב.... באביב הקרוב (שממש כבר מתחיל), האיפור מאופיין בצבעים עדינים (בהירים עד בינוניים). עיניים לא מודגשות, ושפתיים בצבע מחוזק מעט יותר מצבען הטבעי..
    זה מאוד מתאים לגילך, ויחמיא לך יותר מאיפור כבד זה בטוח....
    לעיניים חומות אין שום בעייה של התאמת צבעים, רק שמעבר לצבע העיניים אנחנו צריכים להתחשב בגורמים נוספים כמו צבע השיער, מה את לובשת, מבנה העיניים וכו'.
    אם את רוצה, את מוזמנת לשלוח לי תמונה למייל האישי, ואשמח להתאים לך צבעים...

    סופ"ש נעים!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו