שלום לכן=]

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום לכן=]
    רעות
    17/03/2008

    אממממ אני תהיתי אם יהיה אפשר להסביר לי שלב אחרי שלב איך אפשר להתאפר בצורה יפה איפור מעושן. מה הצבעים שמשתמשים, המברשות, המוצרים (כגון עיפרון, צללית וכו') ומה השלבים, בשביל שאני אראה לא כאילו החטיפו לי בומבה אלא כמו מישי שאופרה ע"י מקצועית.

    תודה רבה=]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום לכן=]

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה - איפור מעושן על רגל אחת

    רינת פלג
    17/03/2008

    איפור מעושן הוא בעקרון איפור שגבולותיו לא כל כך ברורים - כלומר - מטושטשים. הוא יכול להיות זויתי וחתולי (כמו של נינט) או עגול (כמו למשל שהיו הולכים בשנות ה-20).
    האיפור הקלאסי של נינט הוא אכן שחור ויש בו גם אפור. התחילי בהנחת מייק-אפ / קונסילר על גלגל העין, ופדרי.
    ואחר מכן הניחי צללית שחורה / אפורה על השליש החיצוני של העפעף, והגבול העליון הוא קפל הבננה (מן שקע כזה שתזהי שכתגעי בו - זה מעל האישון אבל בעין עצומה כמובן יהיה לך יותר קל).
    בעזרת מברשת איפור מתאימה מטשטשים את הגבולות של הצללית וחוזרים שוב על התהליך אם הצללית התפזרה או "נעלמה" קצת.
    על גלגל העין מניחים צללית באפור בינוני ומטשטשים את המעברים שבין שתי הצלליות על מנת שלא יראה חד מידי.
    בחלק הפנימי של העין (הזוית הפנימית) נהוג לשים צללית בהירה מאוד (אפילו לבנה) כדי לתת אור באיזור העיניים וכדי להרחיקן מעט אחת מהשנייה.

    את יכולה כמובן ליצור את המראה הזה עם כל צבע שאת רוצה ובתנאי שיהיה אחד כהה (לזוית החיצונית) ואחד בינוני לגלגל העין.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו