קרם לחות עם מקדם הגנה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קרם לחות עם מקדם הגנה
    תמי
    19/03/2008

    שלום לכן בנות יקרות. הקוסמטיקאית שלי נתנה לי סרום של חומצה גליקולית לפנים, שאני מאוד מרוצה ממנו אך אמרה לי להשתמש בקרם עם מקדם הגנה לפנים. רציתי לקבל מכן המלצה לקרם פנים טוב ולא יקר עם מקדם הגנה, או לחילופין מקדם הגנה בלבד המיוחד לעור הפנים. על מה אתן ממליצות? בתודה גדולה, תמי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרם לחות עם מקדם הגנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לתמי

    רחלי אלמקייס
    20/03/2008

    תמי לפני שאמליץ לך על קרם עליך לדעת וחשוב להבהיר כל קרם או סרום עם חומצה בין אם גליקולית או כל חומצה אחרת השימוש בתכשירים אלו יעשה בצורה מבוקרת רק בלילה, על עור נקי רצוי פעם בשבוע לשלב פילינג.
    על סמך נסיוני רצוי בימות הקיץ ובפרט אם משתמשים בתכשירי הבהרה להשתמש בחסם שמש בנפרד וקרם לחות בנפרד כתבתי פעם והסברתי בפורום שאם הקרם וההגנה באים בפורמולה אחת הם באים אחד על חשבון השני והמקסימום הגנה שיכולה להיות בשילוב כזה היא 18 SPF שזה נמוך מאוד, לכן אמליץ לך תחילה להשתמש בחסם שמש מעולה של חברת הולילנד קוסמטיקה הנקרא סנברלה התכשיר מגיע עם מייק אפ או בלי מייק אפ
    לגבי הקרם לחות המבחר הוא עשיר היתי שמחה לאמליץ לך אם היית רושמת מספר נתונים עליך בת כמה את ? איזה סוג יש לך ? האם יש נגעים בעור? אשמח לתגובה
    בהצלחה רחלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום רחלי

    תמי
    20/03/2008

    תודה לך על התגובה המהירה.
    אני בת 30, יש לי עור מעורב-שמן, ואני 7 חודשים אחרי הלידה הראשונה, כך שבוודאות עוברים עלי שינויים הורמונליים. היכן אוכל להשיג את החסם שמש שהמלצת עליו וכמה הוא עולה? תודה גדולה,תמי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לתמי

    רחלי אלמקייס
    26/03/2008

    ראשית אני מתנצלת על התגובה המאוחרת אין ביכולתי להיכנס לפורום מידי יום.
    מזל טוב להולדת הילד.
    לגבי הלחות כמו שרשמתי המגוון הוא רחב ועצום המלצתי היא אם את משתמשת בחומצות ועורך רגיל שמן עליך ביום להשתמש בלחות קלילה על בסיס מים,
    לדוגמא: אקטיב מויסט של חברת דרמלוגיקה, קרם לחות הידרטנט של חברת סוטיס, קרם יום מסדרת פלוראוקסגינט של חברת כריסטינה, לחות לקטית של חברת קארט או לחות של חברת NMF.
    לגבי החסם שמש ניתן להשיג אותו ואת כל מגוון הלחויות שרשמתי אצל קוסמטיקאיות מורשות או במרכזי שיווק לקוסמטיקאיות, החסם שמש עולה 135 ש"ח.
    אם תרשמי לי היכן את גרה אשמח להפנות אותך לגורם שקרוב אליך, שהיה בהצלחה ותגדלי את היל או הילדה בנחת ואושר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי רחלי

    תמי
    26/03/2008

    אני גרה במרכז ת"א. אשמח אם תוכלי להפנות אותי לכתובת שבה אני אוכל לקנות את חסם השמש. בתודה גדולה,תמי. דרך אגב, האם במקרה את מכירה קוסמטיקאית טובה ומומלצת בכפר סבא? בשביל ניקויי פנים. תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו