מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
לרחלי, תודה על תשובתך. יש לי שאלה
יפית02/04/2008
האם לדעתך סרומים שנמכרים בפארמים ( למשל של חב' קרליין או לוריאל) הם יעילים (כלומר, האם יש להם יכולת לחדור אל תוך העור) או שרק סרומים הנקנים דרך קוסמטיקאיות הינם בעלי יכולת לחדור אל תוך העור?
אני מתלבטת עד כמה כדאי לי להשקיע בסרום יקר, השאלה היא האם זה מצדיק את המחיר ?
אשמח לקבל את תשובתך המקצועית
בתודה,
יפית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרום לפניםיפית30/03/2008
שלום,
אני בת 30 ובזמן האחרון אני מרגישה שעור הפנים שלי קצת יבש באזורים מסוימים. האם כדאי לי להתחיל להשתמש בסרום? באיזו תדירות רצוי להשתמש בסרום ( האם יש סרומים שאמורים לשים אותם יום יום?)
אשמח לקבל המלצה על סרום מסוים.
בתודה מראש,
יפית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסיגל, תודה! אשמח לדעת את שם הסרום
יפית31/03/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלסיגל תודה! יש לי עוד 2 שאלות:
יפית01/04/20081. אמורים להשתמש בסרום פעםביום או פעמיים ביום?
2. האם קודם שמים קרם לחות ואח"כ את הסרום או שלהיפך?
תודה על תשובתך!
יפית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרשמתי לך תשובה ומשום מה...
סיגל01/04/2008מחקו אותה! ממש לא יפה!!!
לפי המלצה שקיבלתי סרום מורחים בבוקר על פנים נקיות,ואפשר גם בערב ,קודם מורחים סרום ולאחר לחות!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסרום ליפית
רחלי אלמקייס01/04/2008לצערי כבר מגיל 25 העור מתחיל להזדקן רמת הקולוגן והאלסטין מתחילה לרדת לכן יש להתחיל לטפל בעור מגיל צעיר אחד התכשירים שיכולים לסייע לתחזוקה של העור הוא סרום, מהו סרום?
סרום הוא תמצית מרוכזת של ויטמינים צמחים וכו', הסרום הוא בעל מולקולות קטנות בעלי חדירה יותר מרובה לעור מאשר קרם, הסרום תמיד בא לפני קרם, ישנם מגוון רחב של סרומים שלכל אחד מהם פונקציה שונה של פעילות לעור לדוגמא: סרום הבהרה, סרום מיצוק, סרום למיום העור.
יפית, לאור האינפורמציה שמסרת המליץ לך להשתמש ב: סרומים מחברת כריסטינה או מחברת הולילנד, אם תרצי יותר אינפורמציה השאירי לי אימייל ונדבר
מקווה שעזרתי ערב נפלא רחלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)