רציתי לדעת אם...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רציתי לדעת אם...
    נועה
    04/04/2008

    זה חשוב להשתמש במוצרים של אותה החברה או שאפשר לשלב?
    אני משתמשת בעיקר במוצרים של גייד- מה דעתכן עליהם? (אני בת 21, עור רגיל, לפעמים קצת יבש, ומדי פעם קצת פצעים)
    תודה רבה
    נועה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רציתי לדעת אם...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני לפעמים משלבת

    סיגל
    05/04/2008

    בין החברות,וזה לדעתי בסדר גמור!
    אני למשל משתמשת עכשיו בקרם עיניים ובלחות כל אחד של חברה אחרת,והעור שלי קורן וחבל על הזמן!
    אני אישית אוהבת את מוצרי האיפור שלהם!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמה דברים..

    רינת פלג
    05/04/2008

    תראי, אין ספק שכשאת משתמשת במוצרים שונים של אותה החברה את עוזרת למה שנקרא "פעולה משלימה". ולמה? משום שכל חברה מייצרת את המוצרים שלה ככה שיפעלו הכי טוב אחד עם השני. אף חברה לאמייצרת כדי לסייע לחברה מתחרה מן הסתם.
    אם את משתמשת במוצרים שונים של חברות שונות יש לפעמים מה שנקרא "התנגשות כימית". כל חברה עובדת עם הרכיבים שלה, עם המינונים שלה, והיות ואנחנו לא כימאיות ולא ממש מתעניינות בזה בד"כ, אנחנו לא יכולות לדעת איך העור יגיב לשילוב של המוצרים השונים מהחברות השונות.
    זו גם הסיבה שתמיד כתוב לך על השמפו או המרכך "לתוצאה מושלמת יש להשתמש בשמפו/מרכך מסדרה X" של אותה חברה כמובן....

    כשאת משתמשת במוצרים שונים של אותה החברה את בעצם מבטיחה לעצמך פעילות מקסימלית של כל הרכיבים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו