אדמומיות בפנים- הצילו!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אדמומיות בפנים- הצילו!
    טום
    21/02/2014

    היי,
    בחודש האחרון קורה לי דבר מאוד מוזר- אני קמה בבוקר והפנים שלי מלאות בפצעונים אדומים. הם לרוב מתרכזים באיזור הלחיים.
    זה לא חצקונים- הם לא בעלי מוגלה, ורובם נעלמים לאחר חצי יום!! חלקם נשארים איתי כמה ימים....
    אני בת 25, מתאפרת באופן קבוע, משתמשת באותם מוצרים שאני יודעת שהם טובים לעור שלי (העור שלי שומני אך דיי רגיש). לא חידשתי שום דבר מבחינת קרמים וכו', אני מקפידה לנקות את המברשות שאני משתמשת בהן, התחלתי להחליף ציפית לכרית כל יום, להחליף מגבות כל יום. אני מנסה לגלות את הסיבה ולא מצליחה. בחיים זה לא קרה לי, גם בגיל ההתבגרות סבלתי מחצקונים בודדים, לא משהו מוגזם...
    מאיפה זה מגיע?? לא קרה לי שום דבר נפשי, לא שיניתי את האוכל, עשיתי בדיקות דם לאחרונה והכל תקין. מה יכולה להיות הסיבה? אני משתגעת מיזה!
    יש לי עור פנים ממש טוב ופתאום כולו מתמלא גבשושיות ואדמומיות! אני לא רגילה לזה.
    מה יכולה להיות הסיבה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אדמומיות בפנים- הצילו!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אדמומיות בפנים- הצילו! - תגובה

    שוש מאור
    26/02/2014

    היי טום, יכולה להיות אלרגיה. אם זה נמשך מציעה ללכת לרופא עור לאיבחון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו