שאלה חשובה ...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה חשובה ...
    טל
    08/04/2008

    שלום , קניתי לאחרונה מוצרי טיפוח מאחת החברות ושמתי לב שעל הקופסא שזה מכיל צבע טטרזין וקפאין ....ידוע לי שהצבע מאכל טטרזין הוא חומר מאוד מסוכן כאשר אוכלים אותו השאלה אם הוא גם מסוכן כששמים אותו על העור ? והאם קופאין מזיק לעור ?

    אשמח לתשובה בהקדם !
    תודה מראש ..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה חשובה ...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי טל,

    רינת פלג
    09/04/2008

    ע"פ מידע שקראתי בפורום של רופא עור, עולה שאין בעיה עם טטרזין כשהוא בא במגע עם העור. מה גם שצוין שם שעדיין לא הוכח שהחומר אכן מסרטן. אם הקרם לא גורם לאדמומיות או תופעות לוואי אחרות (כפי שיכולות להופיע בכל תכשיר קוסמטי), אז אני לא רואה מניעה משימוש בו...
    בעניין הקפאין - כבר הכוח ששתייה מרובה של קפאין (קפה, תה, קולה וכו') מזיקה לעור (התייבשות העור, צניחתו, שינוי צבע ופיגמנטציה).
    אני אישית לא רואה בעייה בשימוש בקרם המכיל כמות מעטה גם של קפאין וגם של טטרזין - שוב, במידה והקרם לא גורם לרגישויות אחרות.
    הנוזל שנספג הכי טוב בתאי הגוף ומועיל להם הכי הרבה הוא מים. מים לבד. לא תה, לא קפה ולא מיץ פטל.... רק מים.

    המידע כמובן לא מחליף התייעצות עם בעל מקצוע (קוסמטיקאית, רופא עור).

    אני מקווה שעזרתי קצת, למרות שזה יותר התחום של רחלי מאשר שלי..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרת ! תודה רבה

    טל
    13/04/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו