איפור לחתונה בקוד לבוש פורמלי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איפור לחתונה בקוד לבוש פורמלי
    שפירית
    16/04/2008

    היי,

    (בחו") אני אצטרך שמלת ערב :-(, ואיפור כנראה. כל-כך הרבה זמן שלא התאפרתי...אין לי מושג אפילו האם האיפור צריך להתאים לשמלה ? האם לקנות שמלה קודם ואח"כ איפור או שזה לא קשור. שאלות קצת אהבליות אבל זה מראה כמה שנים לא התאפרתי :-)

    אשמח לכל עיצה בעניין.

    אגב, יש כל מיני הנחות על סטים למשל סט של קרליין אני לא יודעת אפילו האם הצבעים מתאימים לי ....

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שפירית,

    רינת פלג
    16/04/2008

    קודם כל מזל טוב.
    דבר שני, של מי החתונה? אם זה של קרוב משפחה מדרגה ראשונה מקובל להתאפר אצל מאפרת מקצועית וככה נמנעים מטעויות רבות באירוע שנחשב לחשוב עבורך.
    בעקרון קודם כל תקני את הבגדים, ואח"כ מגיע תור האיפור. אם תתאפרי אצל מאפרת מקצועית, אז אין בעיה היות והיא כבר תדע להתאים לך את האיפור לבגד ולמבנה הפנים והעיניים שלך.
    אם את בוחרת להתאפר לבד, תוכלי להיעזר במאמר "התאמת צבעים באיפור" שמופיע באתר שלי.
    בכל מקרה, את תמיד מוזמנת להתייעץ איתי ולהיעזר בי גם פה בפורום, גם במייל וגם בטלפון.

    בעניין הסטים שנמכרים בפארמים השונים - הכל טוב ויפה, אבל זה לא עמיד. כשמדובר באירוע שנמשך שעות רבות, ועכשיו כשכבר חם יותר, אני בספק אם זה ישרוד כמו שצריך.

    חג שמח!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה :-)

    שפירית
    18/04/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו