מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ניקוי הפניםיסמין17/04/2008
שלום לכולן ,
רציתי לשאול ,אני חדשה בתחום אני בגיל ההתבגרות ויש לי עור שמן , איך מומלץ לנקות אותו ?
אמא שלי קנתה לי ג'ל גרגרים ואני משתמשת בו באופן יומיומי .
האם זה בסדר או שצריך לקנות עוד קרם או מי פנים ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי יסמין - עד שרחלי תענה לך....
רינת פלג17/04/2008בעקרון מומלץ לנקות עור שמן עם תכשיירם שמיועדים לעור שמן. בתכשירים האלה יש פחות לחות ככה שהם לא מוסיפים עוד לחות על מה שכבר יש בו (זה עלול לגרום לפצעונים).
ג'ל גרגירים הוא טוב כי הוא גם עושה פילינג עדין, אבל חשוב מאוד לנקות את הפנים בתכשיר נוסף כדי לוודא את הניקיון המושלם. אם את בוחרת בחלב פנים אז כדאי שתדעי שזה חייב לבוא ביחד עם מי פנים כי הם משלימים את העבודה אחד של השני.
אני ממליצה לך בחום לעשות גם פעמיים בשבוע מסיכה סופחת שומנים.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני אמתין לרחלי
יסמין18/04/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליסמין
רחלי אלמקייס23/05/2008בגיל ההתבגרות ישנם עורות שבהם בנוסף להיות עור שמן יש אקנה או הופעת פצעונים פה ושם באזורים מסוימים של הפנים ולכן ג'ל עם גרגרים לא טוב עבורך
השתמשי בסבונים קללים כמו סבון רימונים או סבון אנוקס ומרחי לחות קלילה וחסם שמש מעל שהיה בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)