שאלה לקוסמטיקאית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לקוסמטיקאית
    זהר
    27/05/2007

    אני כרגע משתמשת ברטאויט 0.025 קרם. האם בזמן הזה מותר להשתמש במסיכה מטהרת\סופחת והאם מותר להשתמש במי-פנים ללא אלכוהול?
    תודה מראש,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לקוסמטיקאית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לזהר

    רחלי אלמקייס
    27/05/2007

    שאלתך מתחלקת לשתיים וכך גם תשובתי:
    1. מותר להשתמש במי פנים ללא אלכהול, השאלה שנשאלת למה השימוש במי פנים?
    אם השימוש הוא לצורך ניקוי עליך לדעת שמי פנים לבד אינם מנקים את העור על מנת לנקות את העור יש להתמש בחלב פנים שהוא מוצר נילווה למי הפנים, קודם מנקים עם החלב ואח"כ מי הפנים,אישת אמליץ לך להשתמש בג'ל ניקוי קליל כמו זה של חברת דרמלוגיקה או של יונקה.

    2. בזמן השימוש מותר להשתמש במסכה לפי שאלתך הבנתי שאם את רוצה להשתמש במסכה סופחת מטהרת את בעלת עור אקנתי?
    אם אינך בעלת עור אקנתי אין לך מה להשתמש במסכות שצינת , היות ורטין A גורם לחידוש אבל יחד עם זאת גם מייבש את העור היתי ממליצה לך להשתמש במסכה לחותית כמו הידרטנט 60 של יונקה או מסכה הידרופטימל של סוטיס או מסכת מולטי ויטמין של דרמלוגיקה, או לחילופין את יכולה למרוח בבוקר במקום לחות ג'ל ביו ריפר של הולילנד.

    הערה: זכרי בעת השימוש ברטין A העור הופך להיות רגיש יותר וחשןף לנזקים סביבתיים עליך להגן עליו מפני השמש וצאת ביום מהבית רק עם מקדם הגנה ומשקפי שמש.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על התשובה המהירה!

    זהר
    28/05/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו