איפור

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איפור
    שי
    08/05/2008

    היי אני בת 12
    ואני כבר מתאפרת בסדר דווקא
    אך שאני מנסה ליצור את המראה הטבעי והלא מתאמץ אני לא מצליחה ויוצא לי מוגזם מידי ועקום
    תוכלו להמליץ לי על שיטות וטיפים להצליח לעשות את המראה הזה?
    ושאלה שנייה :
    יש לי שפתיים דקות, השפה העליונה ממש דקה יש איזשהי דרך לתת לה מראה עבה יותר?
    וגם ראיתי באתר שלך את צללית הקסם.. תוכלי להסביר לי מה זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איפור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שי,

    רינת פלג
    09/05/2008

    כשאת מתאפרת עלייך להתאפר במייק-אפ נוזלי ולא מוצק. את צריכה לשים לב לעניין הנחת המייק-אפ משום שמייק-אפ נוזלי מתייבש ומתקבע במהירות ולכן את חייבת לעבוד זריז.
    כשאת מניחה את המייק-אפ שימי לב שאת מטשטשת "שאריות" לכיוון הצוואר, ולא מסיימת את ההנחה בקו הלסת. כך תימנעי מעניין ה"מסיכה".

    מבחינת עיבוי השפה, גלוס שקוף או בהיר יעשה את העבודה. הוא נותן אשלייה של שפתיים מלאות יותר.

    בעניין צללית הקסם, פני אליי במייל אישי בבקשה [email protected], או דרך האתר שלי
    ואסביר לך הכל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד כמה דברים

    שי
    09/05/2008

    אני בדרך כלל שמה קונסילר זה בסדר? ומה זה משנה אם אני ישתמש בנוזלי או לא ? מה השינוים?
    ואני חייבת להגיד שגלוס שקוף אצלי לא ממש עוזר אני חושבת לפחות כי זה נותן דווקא אשליה הפוכה.
    ודבר אחרון אם אני רוצה ליצור את המראה השזוף איך אני יכולה לציור אשליה כזאת רק בעזרת איפור? ובגוף עצמו אפשר גם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בגיל 12,

    רינת פלג
    10/05/2008

    אני חושבת שמייק-אפ נוזלי זה מעל ומעבר. אני לא נכנסת פה לדעותי האישיות, אבל מייק-אפ מוצק יגרום לך להיראות הרבה יותר מבוגרת ומייק-אפ נוזלי נותן כיסוי עדין וקליל ועדיין כיסוי טוב.

    בעניין הגלוס -זו רק תחושה שלך אולי כי את כבר רגילה. נסי להחלף את הגוון למשהו טבעי שמעט מחזק את גוון השפתיים שלך. העקרון הוא מאוד פשוט - בהיר מבליט ומגדיל, כהה - מקטין ומשקיע.

    מבחינת שיזוף, את יכולה להשתמש במייק-אפ מעט כהה יותר, או בפודרה משזפת. זה יתן את האפקט, וגם בגוף את יכולה לעשות את זה אם כי אני באופן אישי, לא מוצאת טעם בלאפר את כל המקומות החשופים בגוף, מה גם שבקיץ יש הרבה כאלה....

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו