מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- איפורשי08/05/2008
היי אני בת 12
ואני כבר מתאפרת בסדר דווקא
אך שאני מנסה ליצור את המראה הטבעי והלא מתאמץ אני לא מצליחה ויוצא לי מוגזם מידי ועקום
תוכלו להמליץ לי על שיטות וטיפים להצליח לעשות את המראה הזה?
ושאלה שנייה :
יש לי שפתיים דקות, השפה העליונה ממש דקה יש איזשהי דרך לתת לה מראה עבה יותר?
וגם ראיתי באתר שלך את צללית הקסם.. תוכלי להסביר לי מה זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי שי,
רינת פלג09/05/2008כשאת מתאפרת עלייך להתאפר במייק-אפ נוזלי ולא מוצק. את צריכה לשים לב לעניין הנחת המייק-אפ משום שמייק-אפ נוזלי מתייבש ומתקבע במהירות ולכן את חייבת לעבוד זריז.
כשאת מניחה את המייק-אפ שימי לב שאת מטשטשת "שאריות" לכיוון הצוואר, ולא מסיימת את ההנחה בקו הלסת. כך תימנעי מעניין ה"מסיכה".
מבחינת עיבוי השפה, גלוס שקוף או בהיר יעשה את העבודה. הוא נותן אשלייה של שפתיים מלאות יותר.
בעניין צללית הקסם, פני אליי במייל אישי בבקשה [email protected], או דרך האתר שלי
ואסביר לך הכל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד כמה דברים
שי09/05/2008אני בדרך כלל שמה קונסילר זה בסדר? ומה זה משנה אם אני ישתמש בנוזלי או לא ? מה השינוים?
ואני חייבת להגיד שגלוס שקוף אצלי לא ממש עוזר אני חושבת לפחות כי זה נותן דווקא אשליה הפוכה.
ודבר אחרון אם אני רוצה ליצור את המראה השזוף איך אני יכולה לציור אשליה כזאת רק בעזרת איפור? ובגוף עצמו אפשר גם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבגיל 12,
רינת פלג10/05/2008אני חושבת שמייק-אפ נוזלי זה מעל ומעבר. אני לא נכנסת פה לדעותי האישיות, אבל מייק-אפ מוצק יגרום לך להיראות הרבה יותר מבוגרת ומייק-אפ נוזלי נותן כיסוי עדין וקליל ועדיין כיסוי טוב.
בעניין הגלוס -זו רק תחושה שלך אולי כי את כבר רגילה. נסי להחלף את הגוון למשהו טבעי שמעט מחזק את גוון השפתיים שלך. העקרון הוא מאוד פשוט - בהיר מבליט ומגדיל, כהה - מקטין ומשקיע.
מבחינת שיזוף, את יכולה להשתמש במייק-אפ מעט כהה יותר, או בפודרה משזפת. זה יתן את האפקט, וגם בגוף את יכולה לעשות את זה אם כי אני באופן אישי, לא מוצאת טעם בלאפר את כל המקומות החשופים בגוף, מה גם שבקיץ יש הרבה כאלה....
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)