צריכה המלצה למייק אפ לעור בעייתי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צריכה המלצה למייק אפ לעור בעייתי
    שני
    31/05/2007

    עם פצעונים אני מחפשת מייק אפ טוב שלא עושה נזק לעור מחברה טב במחיר סביר
    תמליצו לי על משהוא
    2.איך אני יכולה להסתיר את הפצעונים שמעתי על מתקן גוון מה זה והאם הוא עושה נזק לעור ואיפה ואז חברות כדאי
    3.או להסתיר אותם עם קונסליר והאם זה גורם לנזק בעור ובמיד ולא איזה מומלץ
    הבנתי שחשוב שהמוצר יהיה ללא שמן ולא חוסם את הנקבוביות האם יש קונסליר או מתקן גוון כזה ?
    תענו לי בבקשה ,תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שני

    שירה אוחיון
    01/06/2007

    ראשית, מייק-אפ וקונסילר לא יכולים לגרום לנזק בעור הפנים אם מקפידים לנקותם ביסודיות בסוף היום.
    את צריכה מייק-אפ על בסיס מיים בלבד ולכן אני ממליצה על מייק-אפ "לייט" של חברת מאדינה מילאנו. הוא מאוד קל ואורירי על הפנים ועם זאת נותן כיסוי מצוין. וכך העור יכול לנשום במהלך היום ולא לגרום לנזק...
    לגבי מתקן גוון (שגם לא גורם לנזק) תוכלי למצוא אותו רק בחנויות לאיפור מקצועי (כמעט בלתי אפשרי למצוא אותו בפארמים) הוא מגיע בנוזל או בסטיק אני ממליצה על הסטיק היות והכיסוי שלו טוב יותר. את צריכה את הגוון הירוק- שמגיע בגוון מאוד בהיר וצריך להניח אותו רק על האיזור האדמומי. אח"כ להניח את המייק-אפ כרגיל. הירוק מנטרל את האדום ובכך גורם לגוון אחיד יותר.

    בהצלחה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו