פס תוחם עיניים למטה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פס תוחם עיניים למטה
    מימי סגלוביץ
    12/05/2008

    היי
    רציתי לדעת שני דברים
    1. פס תוחם עם עיפרון אינו נשאר לכל היום. ואני לא אוהבת להתאפר כשאני בעבודה כי יש המון לחץ
    ניסיתי לשים בתוך העין ממש כמו שמורים עיפרון את האיילנר חיכיתי שיתייבש וזה נשאר עד הערב מהבוקר. האם זה מסוכן?
    2. כמה כסף שכבר הוצאתי רציתי אודם עמיד וכל האודמים האמידים אינם נעימים .
    יש לכן הצעות בקשר לעניין?
    תודה רבה
    המכורה לאיפור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פס תוחם עיניים למטה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נקודות שחורות על האף

    מימי סגלוביץ
    12/05/2008

    יש לי נקודות שחורות על האף בלבד
    כששהייתי צעירה הלכתי לקוסמטיקאית שהוציאה את השחורים אבל תוך כדי כאבים
    מה לעשות עם השחורים הללו. הם מאוד קטנים איך מנקים אותם בלי שיכאב
    האם אפשר לעשות משהו ביתי לבד בעניין?
    תודה מימי המכורה לאיפור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי מימי,

    רינת פלג
    13/05/2008

    אענה לך בעניין האיפור -
    כל עוד את משתמשת במוצר שמיועד לעיניים והוא לא מעורר אצלך רגישות מיותרת - אין שום מניעה. הבעיה מתעוררת כשמניחים בתוך העין מוצר שאינו מיועד לעיניים....

    מבחינת אודם עמיד - את מוזמנת להיכנס לאתר שלי, ותראי שם מאמר על איך בדיוק לגרום לאודם להיות עמיד יותר. שלחי לי מייל אישי ואתן לך שם של חברה עם האודמים הכי עמידים ו"טעימים" יחסית. היא גם לא יקרה בכלל.
    זכרי, שככל שהאודם מגעיל יותר ככה הוא עמיד יותר, וככל שהגלוס דביק יותר ככה גם הוא עמיד יותר.

    מקווה שהמאמר יסדר לך את עניין העמידות - זה הפתרון היחיד לעמידות באודם.

    (דרך אגב, ידוע שהוצאת שחורים באיזור האף היא הכואבת ביותר מכל איזור אחר בפנים.... אבל חכי לרחלי אולי יהיה לה מה לחדש לנו)

    לילה טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה מאוד על התשובה

    מימי סגלוביץ
    13/05/2008

    ההתייחסות שלך עזרה לי. עדיין נשארה בעיית השחורים באף.
    בינתיים תודה רבה
    מימי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למימי

    רחלי אלמקייס
    23/05/2008

    השחורים באף לידע כללי בשפה המקצועית נקראים קומודונים,
    אין הרבה מה לעשות בבית פשוט עליך לפנות לקוסמטיקאית אבל עליך לדעת שאזור האף הכי כואב בטיפול כדי להקל על הוצאת השחורים פשוט מאוד בבית בצעי בתדירות של פעמיים בשבוע פילינג ביולוגי קל או אופציה שניה לעשות פעם בשבוע פילינג גרגירי ואח"כ פילינג אלפא הידרוקסי קליל
    הפילינג יגרום למראה עור אחיג לעור להיות מוכן לקליטה טובה של החומרים שתניחי עליו אחרי הפילינג כמו קרם לחות או קרם שיקומי בלילה ובנוסף הטיפול הזה יקל על ההוצאה אצל הקוסמטיקאית.
    בהצלחה כל שאלה נוספת אשמח לעזור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו