מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פס תוחם עיניים למטהמימי סגלוביץ12/05/2008
היי
רציתי לדעת שני דברים
1. פס תוחם עם עיפרון אינו נשאר לכל היום. ואני לא אוהבת להתאפר כשאני בעבודה כי יש המון לחץ
ניסיתי לשים בתוך העין ממש כמו שמורים עיפרון את האיילנר חיכיתי שיתייבש וזה נשאר עד הערב מהבוקר. האם זה מסוכן?
2. כמה כסף שכבר הוצאתי רציתי אודם עמיד וכל האודמים האמידים אינם נעימים .
יש לכן הצעות בקשר לעניין?
תודה רבה
המכורה לאיפור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקודות שחורות על האף
מימי סגלוביץ12/05/2008יש לי נקודות שחורות על האף בלבד
כששהייתי צעירה הלכתי לקוסמטיקאית שהוציאה את השחורים אבל תוך כדי כאבים
מה לעשות עם השחורים הללו. הם מאוד קטנים איך מנקים אותם בלי שיכאב
האם אפשר לעשות משהו ביתי לבד בעניין?
תודה מימי המכורה לאיפור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי מימי,
רינת פלג13/05/2008אענה לך בעניין האיפור -
כל עוד את משתמשת במוצר שמיועד לעיניים והוא לא מעורר אצלך רגישות מיותרת - אין שום מניעה. הבעיה מתעוררת כשמניחים בתוך העין מוצר שאינו מיועד לעיניים....
מבחינת אודם עמיד - את מוזמנת להיכנס לאתר שלי, ותראי שם מאמר על איך בדיוק לגרום לאודם להיות עמיד יותר. שלחי לי מייל אישי ואתן לך שם של חברה עם האודמים הכי עמידים ו"טעימים" יחסית. היא גם לא יקרה בכלל.
זכרי, שככל שהאודם מגעיל יותר ככה הוא עמיד יותר, וככל שהגלוס דביק יותר ככה גם הוא עמיד יותר.
מקווה שהמאמר יסדר לך את עניין העמידות - זה הפתרון היחיד לעמידות באודם.
(דרך אגב, ידוע שהוצאת שחורים באיזור האף היא הכואבת ביותר מכל איזור אחר בפנים.... אבל חכי לרחלי אולי יהיה לה מה לחדש לנו)
לילה טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה מאוד על התשובה
מימי סגלוביץ13/05/2008ההתייחסות שלך עזרה לי. עדיין נשארה בעיית השחורים באף.
בינתיים תודה רבה
מימי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמימי
רחלי אלמקייס23/05/2008השחורים באף לידע כללי בשפה המקצועית נקראים קומודונים,
אין הרבה מה לעשות בבית פשוט עליך לפנות לקוסמטיקאית אבל עליך לדעת שאזור האף הכי כואב בטיפול כדי להקל על הוצאת השחורים פשוט מאוד בבית בצעי בתדירות של פעמיים בשבוע פילינג ביולוגי קל או אופציה שניה לעשות פעם בשבוע פילינג גרגירי ואח"כ פילינג אלפא הידרוקסי קליל
הפילינג יגרום למראה עור אחיג לעור להיות מוכן לקליטה טובה של החומרים שתניחי עליו אחרי הפילינג כמו קרם לחות או קרם שיקומי בלילה ובנוסף הטיפול הזה יקל על ההוצאה אצל הקוסמטיקאית.
בהצלחה כל שאלה נוספת אשמח לעזור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)