צבעי צלליות לאיפור כלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צבעי צלליות לאיפור כלה
    שני
    20/05/2008

    רינת שלום!
    לאחרונה התחלתי קורס איפור באיל מקיאג ואני רוצה להגדיל את גווני הצלליות שלי. את יכולה לומר לי איזה גוונים יותר ממולצים ושימושים לאיפור כלה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צבעי צלליות לאיפור כלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בשמחה,

    רינת פלג
    21/05/2008

    קודם כל שיהיה לך המון המון בהצלחה, ואת תמיד מוזמנת לשאול ולהתיעץ.

    מבחינת צלליות מומלצות - הצבעים משתנים בהתאם לעונה ולאופנה כמו בכל דבר שקשור למראה החיצוני שלנו (אופנה בבגדים, אופנה בשיער, באביזרים וכו'). קחי בחשבון שאיפור זה לא רק כלות, זה גם המלוות והאמהות והאחיות, וקטלוגים ואופנה והיד עוד נטויה.... גם צללית שנראית לך מזעזעת ומעלה אצלך מחשבה של "מה אני אעשה איתה בדיוק?" יכולה להיות שימושית בתחום אחר שתעסקי בו, כמו אופנה באמת.

    בעקרון, הכל תלוי כמה את רוצה להשקיע ולאורך כמה זמן. בתור תלמידה אני ממליצה לך לרכוש 3צלליות מכל צבע - כהה, בינוני ובהיר. ולמה הכוונה? אם ניקח למשל את הסגול, אז אני ממליצה לך לקנות סגול כהה, סגול בינוני וסגול בהיר. ברגע שתערבבי ביניהן בכל מיני וריאציות, תוכלי להגיע לעוד המון המון גווני ביניים.

    מבחינת צלליות מבריקות אני ממליצה על כולן, כי אני מתה על צלליות מבריקות וגם כי הן משדרגות את האיפור ועושות פלאים.....

    אני כאן לכל דבר שתצטרכי, בהצלחה, וד"ש למורות המדהימות שלך!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו